Nacházíte se na archivních webových stránkách Kraje Vysočina. Jejich aktualizace byla ukončena k 31.12.2022. Nový web najdete zde.
Cesta: Titulní stránka > Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Kraje Vysočina > KAP I a II
Nejsme všichni stejní
hra nebo cvičení zaměřené na uvědomění si odlišností jednotlivců
Rozdíly mezi lidmi jsou přirozené
Zamyšlení nad přirozeností rozdílů a proč je důležité vnímat je v procesu vzdělávání, vliv možnosti volby, výběru na motivaci k učení a úspěšnost. Co je důležitější - kvantita probraného učiva nebo posilování osobních předpokladů. „Každý učitel ví, že každé dítě je jiné, ale učí tak?“
Individualita žáků a její rozvíjení
Existují možnosti jak rozvíjet individualitu – přehled možností a příklady z praxe (např. skupinová práce, projektové vyučování aj.), na co dát pozor při aplikaci (rizika)
Pohledy ze škol
Jak respektujeme individuální předpoklady a zájmy v naší škole? Využíváme vyučovací metody podporující individualizaci? Máme upravenou organizaci studia tak, aby umožňovala žákům volit? Co se nám daří a co se nedaří? Proč?
Zobrazit aktuální dokumenty | archiv dokumentů | dokumenty včetně archivu
Zobrazit vyhledávací formulář »
Nacházíte se v módu "Bez grafiky", takže vidíte tuto stránku bez zdobné grafiky a pokročilého formátování. Pokud váš prohlížeč podporuje CSS2, můžete se přepnout do grafického módu.
Krajský úřad Kraje Vysočina, Žižkova 1882/57, 586 01 Jihlava, 2002–2021 webmaster@kr-vysocina.cz
Prohlášení o přístupnosti Přihlásit se