Nacházíte se na archivních webových stránkách Kraje Vysočina. Jejich aktualizace byla ukončena k 31.12.2022. Nový web najdete zde.
Cesta: Titulní stránka > Dokumenty odborů > Odbor dopravy a silničního hospodářství > Informace pro
Změny v programu vyhrazeny!
Pokud není uvedeno jinak, jsou všechny akce níže uvedené přístupné médiím. Pro ověření informací prosím kontaktujte pořadatele.
Úterý 9. 7. 2013 |
Středověký týden s Jezernickými pány na Hradě Kámen 5. – 14. 7. 2013 (kromě pondělí) Více informací na www.hradkamen.cz |
Středa 10. 7. 2013 |
8. ročník Hračkobraní 10. – 14. 7. 2013 10.00 hod. zámek, Kamenice nad Lipou Více informací na www.hrackobrani.cz |
Čtvrtek 11. 7. 2013 |
VYSOČINA FEST 11. – 13. 7. 2013 Multižánrový kulturní festival v amfiteátru v Jihlavě Více informací na www.vysocinafest.cz |
Pátek 12. 7. 2013 |
Radní Jana Fialová navštíví DD Budkov 10.30 hod. Dětský domov Budkov Více informací Eva Neuwirthová, oddělení tiskové, Krajský úřad Kraje Vysočina, Jihlava, tel.: 724 650 161, tisk@kr-vysocina.cz |
|
Noční prohlídky v jihlavském podzemí 19.00, 20.00, 21.00 hod. Kontakt na pořadatele na www.agricola.cz |
Sobota 13. 7. 2013 |
Hudební festival POD ZELENOU HOROU 2013 14.00 hod. zámek Kinských, Žďár nad Sázavou Kontakt na pořadatele na www.batyskaf.net |
Očekávané události:
15. 7. 2013 Návštěva ministra průmyslu a inovací Nižněvgorodské oblasti Vladimira Nefedova
16. 7. 2013 Jednání Rady Kraje Vysočina + tisková konference
20. 7. 2013 Folkové prázdniny v Náměšti nad Oslavou
Více prázdninových tipů naleznete na http://www.region-vysocina.cz/
Více informací Eva Neuwirthová, oddělení tiskové, Krajský úřad Kraje Vysočina, Jihlava, tel.: 724 650 161, tisk@kr-vysocina.cz
Zobrazit vyhledávací formulář »
Nacházíte se v módu "Bez grafiky", takže vidíte tuto stránku bez zdobné grafiky a pokročilého formátování. Pokud váš prohlížeč podporuje CSS2, můžete se přepnout do grafického módu.
Krajský úřad Kraje Vysočina, Žižkova 1882/57, 586 01 Jihlava, 2002–2021 webmaster@kr-vysocina.cz
Prohlášení o přístupnosti Zpět do intranetu, Přihlásit se