Aktualizace - doporučení ze stránek mBank, která jsou samozřejmě poplatná pro všechny běžné bankovní instituce: 
Pokud už byl telefon infikovaný:
- Urychleně změňte heslo do internetového bankovnictví 
- Změňte PIN do mobilní aplikace banky
- Vraťte tovární nastavení v telefonu
- Pokud na svém účtu vidíte nestandardní aktivitu, neprodleně se spojte s bankou
 
Pamatujte, že banka: 
- Nikdy nežádá o zadání loginu a hesla do internetového bankovnictví v mobilní aplikaci (používá se nezávislý PIN nebo definovaný otisk prstu)
- Nevyžaduje od uživatelů v průběhu logování do mobilní aplikace dodatkové osobní údaje nebo informace o platebních kartách
- Nezasílá na mobilní telefony klientů žádné bezpečnostní certifikáty nebo jiné aplikace k instalaci
- Nežádá o vykonání testovacích platebních příkazů
- Nezasílá klientům emailem zprávy obsahující odkaz do internetového bankovnictví (tj. směřující na stránky logování do IB)
Bankovní virus cílí na  uživatele telefonů, kteří mají nastavenou českou, polskou a německou jazykovou lokalizaci. 
V případě, že jste uživatelem této aplikace, dle doporučení vládního Govcertu (odkaz uveden níže) doporučujeme: 
- změnit přístupové heslo do elektronického bankovnictví a jiných služeb prostřednictvím jiných přístrojů (počítač a telefon) 
- používat kvalitní antivirové řešení pro chytré mobilní telefony 
- nepřihlašovat se do el. bankovnictví prostřednictvím jednoho chytrého zařízení, na které zároveň chodí SMS ověřovací kódy 
Dále doporučujeme aplikaci odinstalovat, mobilní zařízení oskenovat antivirovým nástrojem a striktně u jednotlivých mobilních aplikací definovat jejich oprávnění. 
Více informací: