Nacházíte se na archivních webových stránkách Kraje Vysočina. Jejich aktualizace byla ukončena k 31.12.2022. Nový web najdete zde.
Cesta: Titulní stránka > Dokumenty odborů > Odbor ekonomický > Rozpočtový výhled
Vyberte:
Půjde o bezbariérové místo určené rodině, které bezplatně poskytne prostor pro přebalení, nakojení nebo ohřátí dětské stravy a dětský koutek. Zároveň také bude sloužit jako informační centrum o možnostech rodinných aktivit a službách pro rodinu v Kraji Vysočina. „Vycházíme vstříc zejména maminkám, které se při takřka každodenním vyřizování budou moci postarat o svoje děti v soukromí a v prostorách, které jsou k tomu vybaveny,“ říká radní Kraje Vysočina pro sociální oblast Petr Krčál.
Family Point vybudovaný v Havlíčkově Brodě k uvedeným službám nabídne navíc bezplatné využití internetu či informace o poradenských službách, které se vážou k rodinné problematice. „Místo bude otevřené všem bez rozdílu víry, sociálního statusu a bez nutnosti jakékoli registrace,“ doplňuje Petr Krčál.
První krajský Family Point vznikl v rámci projektu „Žijeme a pracujeme na Vysočině – zavádění prorodinných opatření do personální politiky příspěvkových organizací Kraje Vysočina v kontextu rodinné politiky kraje“. Projekt spojuje partnerství Kraje Vysočina s neziskovou organizací Informační a poradenské centrum Vysočina o.p.s., s organizací Centrum pro rodinu a sociální péči a společností 6. SENSE s.r.o.
Cílem tříleté práce je vytvoření podmínek pro sladění pracovního a rodinného života s podporou rovných příležitostí pro muže a ženy. Jedním ze způsobů, jak toho dosáhnout, je postupné vybudování sítě Family Pointů v Kraji Vysočina. Následovat bude Family Point v Jihlavě a také v Třebíči.
Zobrazit vyhledávací formulář »
Nacházíte se v módu "Bez grafiky", takže vidíte tuto stránku bez zdobné grafiky a pokročilého formátování. Pokud váš prohlížeč podporuje CSS2, můžete se přepnout do grafického módu.
Krajský úřad Kraje Vysočina, Žižkova 1882/57, 586 01 Jihlava, 2002–2021 webmaster@kr-vysocina.cz
Prohlášení o přístupnosti Zpět do intranetu, Přihlásit se