Nacházíte se na archivních webových stránkách Kraje Vysočina. Jejich aktualizace byla ukončena k 31.12.2022. Nový web najdete zde.

 

Cesta: Titulní stránka > Rozpočet kraje > Rozpočet a hospodaření populárně


 

Czech POINT v sídle Kraje Vysočina v Jihlavě slaví deváté narozeniny

Czech POINT
Pracoviště Czech POINT v sídle Kraje Vysočina v Jihlavě funguje od 1. ledna 2008. Jeho pracovníci nejčastěji poskytují výpisy z rejstříku trestů, z registru obyvatel, z katastru nemovitostí nebo katastrální mapy. Jen v minulém roce zajistil krajský Czech POINT, sídlící v budově A na Žižkově ulici v Jihlavě, více než 1500 úkonů, jakými jsou právě výpisy z informačních systémů a registrů nebo konverze dokumentů.
 

 
 

Czech POINT v sídle Kraje Vysočina zprostředkovává

  • devět druhů výpisů z informačních systémů

  • jedenáct formulářů agendy ISDS

  • osm možností výpisů ze základních registrů

  • tři formuláře registru autovraků a živnostenského podnikání

  • konverzi dokumentů z listinné do digitální a naopak

  • nově formuláře pro matriky a statní občanství, ověřování listin a podpisů

     

V roce 2016 se kvůli kotlíkovým dotacím zájem o využití služeb krajského Czech POINTU navýšil. Zatímco v roce 2014 provedlo pracoviště 1348 úkonů, o rok později to bylo rovných 1400 a v roce 2016 přes 1520 úkonů. Agenda Informačního systému datových schránek je využívána jen okrajově, většinu výstupů si mohou vlastníci datových schránek provádět sami přes své vlastní rozhraní. Nejčastěji proto žádají o zřízení schránky, naopak o její znepřístupnění nebo o vydání nových přístupových údajů při ztrátě hesla. Služby spojené s formuláři registru autovraků a živnostenského oprávnění na Czech POINTU krajského úřadu dosud nikdo nevyužil.


Czech POINT v sídle Kraje Vysočina není jediným pracovištěm svého druhu v Jihlavě. Další zajišťuje Statutární město Jihlava na Masarykově náměstí a služby Czech POINTU je možné využít i na pobočkách České pošty. V Kraji Vysočina najdeme bezmála 440 podobných pracovišť.


Cílem projektu Czech POINT je vytvořit garantovanou službu pro komunikaci se státem prostřednictvím jednoho univerzálního místa, kde je možné získat a ověřit data z veřejných i neveřejných informačních systémů, úředně ověřit dokumenty a listiny, převést písemné dokumenty do elektronické podoby a naopak, získat informace o průběhu správních řízení ve vztahu k občanovi a podat podání pro zahájení řízení správních orgánů.




 
 
Zodpovídá: Mgr. Monika Brothánková
Vytvořeno / změněno: 13.1.2017 / 13.1.2017

Počet návštěv: 49237
 

Zobrazit vyhledávací formulář »


 
 
 



Kontaktní informace

 
Kontakt:
Krajský úřad Kraje Vysočina, Žižkova 1882/57, 586 01 Jihlava, IČO: 70890749, posta@kr-vysocina.cz, tel.: 564 602 111, fax: 564 602 420, skype: kruvysocina, ID datové schránky: ksab3eu

Úřední hodiny:
pondělí a středa: 8.00–17.00, úterý, čtvrtek a pátek 8.00–13.00
, Facebook Kraj Vysočina na Facebooku
Pokladna, CzechPOINT:
pondělí a středa: 8.00–12.00, 13.00-17.00.
 

Nacházíte se v módu "Bez grafiky", takže vidíte tuto stránku bez zdobné grafiky a pokročilého formátování. Pokud váš prohlížeč podporuje CSS2, můžete se přepnout do grafického módu.


 

Odběr novinek