Nacházíte se na archivních webových stránkách Kraje Vysočina. Jejich aktualizace byla ukončena k 31.12.2022. Nový web najdete zde.

 

Cesta: Titulní stránka > Servis pro obce > Dotace


 

Další postup registrace účetních jednotek do Centrálního systému účetních informací státu

Popis dalšího postupu registrace subjektů (obce a PO) do Integrovaného informačního systému Státní pokladny (IISSP).
Krajský úřad provedl první část registrace, nyní Ministerstvo financí zpracovává žádosti a následně bude rozesílat přístupové kódy zaregistrovaným subjektům.
 

 
 

Kraj Vysočina provedl hromadnou registraci ZO/NZO (zodpovědná a náhradní zodpovědná osoba). Účetní jednotky budou postupně na MF ČR zpracovány, tj. budou jim zaslány přístupové klíče a další postup  registrace budou  provádět dle metodiky MFČR:

http://www.mfcr.cz/cps/rde/xchg/mfcr/xsl/dane_ucetni_reforma_v_oblasti_vf_techinfo_51932.html tj. ve zkratce:

 

Ministerstvo při zpracování bohužel sloučilo i osoby se stejným jménem a příjmením, které nemají být spojeny.
Pokud vám přišla obálka s dešifrovacím heslem a v adresátu je uvedena jiná organizace, např. p. Iva Dvořáková  z krajského úřadu má v adrese uvedeno Základní škola Nové město na Moravě.  V tomto případě došlo k nesprávnému  spojení více osob se jménem Iva Dvořáková. Ta druhá obálku asi bohužel neobdržela. Reklamujte prosím  tuto chybu s uvedením přesného popisu na mailu ServiceDesk@sd-stc.cz .

 

Pokud by reklamace nebyla provedena, nebudou mít uvedené osoby správný přístup k požadovaným účetním jednotkám.

 

Další kroky realizujte poté co budou statutárním zástupcům organizace  doručeny přístupové kódy (přihlášení do inboxu) - jsou již postupně rozesílány . 
ZO a NZO byl již rozeslán :
Přístupový kód pro přístup k service desku (přichází z adresy servicedesk@sd-stc.cz) - slouží pro podávání reklamací a dotazů.
Registrační číslo a dešifrovací heslo pro ZO a NZO.
 
Předpokládáme, že cca do týdne od obdržení dešifr. hesel obdrží zástupce organizace přístupový kód. Pak bude možno postupovat podle následujícího postupu:
 
! Pokud osoba vystupuje ve více organizacích, dostane pouze jeden přihlašovací kód a je uvedena pouze v jedné organizaci. Do dalších organizací má přístup má, ale bohužel není to nikde zobrazeno !
 

Krajský úřad bohužel nemá přístup k registračním údajům, proto prosím směřujte dotazy k registraci na servicedesk@sd-stc.cz .

 

 

Organizace jsou zpracovány postupně, tj.některé dříve, některé později.

 

 Poznámka: Přístupový kód k service desku často končí v nevyžádané poště.

 

Instalace potřebného SW (pokud nemá účetní jednotka zabezpečeno softwarovou firmou, která  je dodavatelem účetního programu)

  1. Pokud nemáte instalovanou Java 6 instalujte ji z http://java.com/en/download/index.jsp
  2. Stáhněte Cryptography Extension (JCE) např z http://java.sun.com/javase/downloads/index.jsp

Obsah rozbaleného souboru nakopírovat do $JAVA_HOME\lib\security.

 

Tj. Po rozbalení staženého ZIP souboru je nutné obsažené soubory local_policy.jar a US_export_policy.jar nakopírovat do adresáře $JAVA_HOME\lib\security, kde $JAVA_HOME představuje domovský adresář JRE (obvykle C:\Program Files\Java\jre6).

 

Nainstalujte si  šifrovací utilitu http://www.mfcr.cz/sys/iissp/kvsclient/mf_client.jnlp

 

Aplikaci lze provozovat na " Microsoft Windows 2000 s SP4; Windows Server 2003; Windows XP Professional, Home Edice, Tablet PC Edice s SP2 nebo SP3; Windows Vista s nebo bez SP1. Microsoft Internet Explorer 6.0 nebo 7.0, Firefox 1.5 nebo 2.0, Mozilla 1.7. Další podporované systémy jsou uvedeny v metodice.

 

K vyplnění formulářů CSÚIS je potřeba nainstalovat prohlížeč PDF formulářů Adobe Acrobat Reader ve verzi  8 nebo vyšší.
Verzi 9.2 (Windows XP) lze stáhnout na adrese http://ardownload.adobe.com/pub/adobe/reader/win/9.x/9.2/cs_CZ/AdbeRdr920_cs_CZ.exe
Verze pro jiné systémy lze stáhnout na adrese http://get.adobe.com/reader/otherversions/

 

Registrace – další postup - zjednodušeno

 - detailní postup - výňatek z metodiky naleznete v příloze na konci stránky

1. Potvrzení a výměna šifrovacích klíčů

Organizace obdrží do datové schránky přístupové kódy. Přihlásí se k webové aplikaci http://www.statnipokladna.cz/csuis/webaplikace - dále jen  webová aplikace (neodkládat přihlášení - nebo vyprší platnost). Stáhne a předá  Zajišťovací a identifikační soubory (ZaIS)  pro jednotlivé osoby zodpovědné a náhradní zodpovědné a předá je těmto osobám.

Organizace stáhne formulář „Potvrzení o přijetí zabezpečovacích a identifikačních souborů“ , http://www.mfcr.cz/cps/rde/xbcr/mfcr/15032010_PDF_Potvrzeni.pdf vyplní a odešle přes webovou aplikaci.

 

Každá zodpovědná a náhradní zodpovědná osoba obdrží dekódovací kód v listovní zásilce do vlastních rukou. Pomocí tohoto kódu si dekóduje zajišťovací a identifikační soubory.

Každá osoba vygeneruje Potvrzovací kontrolní součet.

Organizace vyplní formulář http://www.mfcr.cz/cps/rde/xbcr/mfcr/15032010_PDF_Soucet.pdf a odešle jej přes webovou aplikaci.

 

2. Informace o dokončené registraci

Po aktivaci (náhradní) zodpovědné osoby obdrží organizace informativní zprávu o úspěšné aktivaci.  Pokud s aktivací nesouhlasí, provede reklamaci pomocí ServiceDesku.

 

Pozn: 1.6. 2010 - Zpracování kraje Vysočina dosud nebylo zahájeno, proto obálky na obce a PO dosud nepřicházejí.

 

Podpora

Podporu zajišťuje ministerstvo financí, preferují email:  servicedesk@sd-stc.cz

 

 

 
 
Zodpovídá: Ing. Pavel Janoušek
Vytvořeno / změněno: 7.6.2010 / 7.6.2010

Počet návštěv: 38388
 

Zobrazit vyhledávací formulář »


 
 
 



Kontaktní informace

 
Kontakt:
Krajský úřad Kraje Vysočina, Žižkova 1882/57, 586 01 Jihlava, IČO: 70890749, posta@kr-vysocina.cz, tel.: 564 602 111, fax: 564 602 420, skype: kruvysocina, ID datové schránky: ksab3eu

Úřední hodiny:
pondělí a středa: 8.00–17.00, úterý, čtvrtek a pátek 8.00–13.00
, Facebook Kraj Vysočina na Facebooku
Pokladna, CzechPOINT:
pondělí a středa: 8.00–12.00, 13.00-17.00.
 

Nacházíte se v módu "Bez grafiky", takže vidíte tuto stránku bez zdobné grafiky a pokročilého formátování. Pokud váš prohlížeč podporuje CSS2, můžete se přepnout do grafického módu.


 

Odběr novinek