Nacházíte se na archivních webových stránkách Kraje Vysočina. Jejich aktualizace byla ukončena k 31.12.2022. Nový web najdete zde.
Cesta: Titulní stránka > Finance > Fond Vysočiny > Rada Fondu Vysočiny > zápisy ze zasedání
Vyberte:
Porota soutěže rozhodovala mezi velice originálními realizacemi robotů různých profesí a funkcí. „Téměř ve všech oceněných případech byla znát obrovská chuť vytvořit něco jiného a nového, než jen to, co se děti naučí podle jednotné metodiky. Velice potěšující je fakt, že pod vedením zkušených pedagogů děti pracují kromě stavebnice například i s tříděnými, přírodními nebo jinými alternativními materiály, učí se vyprávět o své práci příběhy a dostávají nenásilnou formou první lekce z prezentace,“ říká Jana Fialová.
Mezi oceněnými školami nebylo stanoveno pořadí, porota pouze vybrala autorské týmy, které navrhla na jednotné ocenění. Tím je celodenní výlet do zábavného parku VIDA!, kam děti vyrazí ještě do konce školního roku i se svými učitelkami a učiteli.
Oceněné týmy soutěže Stavíme z ROTA 2018:
1. ročník
2. ročník
3. ročník
Stavíme z rota je konstrukční soutěž, při které je třeba využít stavebnici ROTO, speciálně vyvinutou a vyrobenou pro Kraj Vysočina. Stavebnici už třetím rokem dostávají při nástupu na základní školu všichni prvňáčci jako specifickou učební pomůcku od Kraje Vysočina zdarma. Práce s ní se za poslední tři roky rozšířila, v současné době s ní pedagogové pracují nejen v prvních a druhých ročnících, ale velice aktivní jsou i třetí třídy, proto byla soutěž rozšířena i o jejich kategorii.
Kraj Vysočina velice děkuje tradičnímu partnerovi soutěže - společnosti MARSCH, díky kterému získají všechny třídy přihlášené do soutěže malou pozornost.
Zobrazit vyhledávací formulář »
Nacházíte se v módu "Bez grafiky", takže vidíte tuto stránku bez zdobné grafiky a pokročilého formátování. Pokud váš prohlížeč podporuje CSS2, můžete se přepnout do grafického módu.
Krajský úřad Kraje Vysočina, Žižkova 1882/57, 586 01 Jihlava, 2002–2021 webmaster@kr-vysocina.cz
Prohlášení o přístupnosti Zpět do intranetu, Přihlásit se