Nacházíte se na archivních webových stránkách Kraje Vysočina. Jejich aktualizace byla ukončena k 31.12.2022. Nový web najdete zde.
Cesta: Titulní stránka > Dokumenty odborů > Odbor informatiky > Fond Vysočiny - Grantové programy pro oblast ICT > Úspěšné projekty Fondu Vysočiny
Vyberte:
Vzhledem
k blížícím se komunálním volbám vyzýváme obce, aby nenechávaly předložení
závěrečné zprávy a vyúčtování podpořeného projektu až na poslední možný termín,
který skončí 15. 1. 2023. Vyúčtování by mělo obsahovat:
1) vyplněný formulář závěrečného vyúčtování (k dispozici je zde: https://www.fondvysociny.cz/dotace/zadosti/FV02825)
2) kopie účetních dokladů týkajících se
projektu, kterými obec
prokazuje kolik akce stála (faktury, paragony apod.). Na každém dokladu musí
být napsáno „spolufinancováno
z dotace Kraje Vysočina ID FV02825.0xxx“. (každá obec
má jiné číslo projektu; konkrétní číslo projektu je uvedeno v záhlaví
smlouvy o poskytnutí dotace). Tato věta musí být napsána na originálech
dokladů, z kterých pak obec udělá kopie pro vyúčtování. Pokud je faktura
obecná - typicky pokud je na faktuře jen napsáno fakturujeme vám za
provedené práce a není poznat z faktury, co bylo obsahem provedených
prací, tak je nutné k faktuře přiložit i soupis provedených prací nebo
jiný dokument, kde je rozsah prací uveden či dokument na který se faktura
odkazuje – např. smlouva o dílo.
3) kopie dokladů o zaplacení celkových
nákladů projektu
(zejména výpisy z účtu – mohou být i výpisy z el. bankovnictví, příp.
výdajové pokladní doklady pokud bylo něco placeno v hotovosti).
Z výpisu účtu by mělo být poznat, že daná obec je jeho majitelem.
4) fotodokumentace zrealizované akce +
fotodokumentace realizované publicity
(každá obec musí vylepit samolepku nebo vyvěsit cedulku se sponzorským vzkazem
kraje). Samolepka k publicitě byla obci zaslána se smlouvou o poskytnutí
dotace. Obec ji vylepí přímo na zrealizovaný projekt nebo má možnost ji umístit
na informační místo obce. Pokud budete vylepovat samolepku ve vývěsce obce
je vhodné k ní dopsat o jaký šlo projekt (lze využít odkaz „Projekt byl
podpořen“ na https://www.kr-vysocina.cz/sponzorsky-vzkaz/d-4032172/p1%3D110436).
5) kopie záznamů prokazující zaúčtování a
oddělené sledování celkových nákladů
(nejčastěji opisem účetního deníku). K oddělení můžete zvolit ORG,
analytický účet či účelový znak. K závěrečné zprávě doložíte sestavu z
účetnictví obce dle zvoleného filtru (ORG, ORJ, UZ) obsahující jen výdaje
dotovaného projektu (tj. veškeré výdaje související s projektem jsou
vedeny odděleně od ostatních výdajů obce).
Vyúčtování
lze na krajský úřad (nikoliv na ORP) zaslat poštou, datovou schránkou nebo
osobně. Kontaktními osobami programu jsou Dušan Vichr, tel:
564 602 541, vichr.d@kr-vysocina.cz a Luděk Hrůza, 564 602 543, hruza.l@kr-vysocina.cz.
Zobrazit vyhledávací formulář »
Nacházíte se v módu "Bez grafiky", takže vidíte tuto stránku bez zdobné grafiky a pokročilého formátování. Pokud váš prohlížeč podporuje CSS2, můžete se přepnout do grafického módu.
Krajský úřad Kraje Vysočina, Žižkova 1882/57, 586 01 Jihlava, 2002–2021 webmaster@kr-vysocina.cz
Prohlášení o přístupnosti Přihlásit se