Nacházíte se na archivních webových stránkách Kraje Vysočina. Jejich aktualizace byla ukončena k 31.12.2022. Nový web najdete zde.

 

Cesta: Titulní stránka > Tiskoviny kraje > Právní předpisy kraje a rozhodnutí hejtmana > Věstník kraje


 

Věstník kraje

Záložky hlavní nabídky

Vyberte:

Dobrovolníci

 
 
 

KRAJ VYSOČINA HLEDÁ DOBROVOLNÍKY DO OČKOVACÍCH CENTER

 

Chtěli byste pomoci při očkování veřejnosti ve velkých očkovacích centrech v Kraji Vysočina? Přemýšlíte, jak se zapojit a nabídnout své služby?

Dejte nám o sobě vědět na e-mail: ockovani@kr-vysocina.cz. Vaše kontaktní údaje vložíme do registru dobrovolníků a podle potřeby jednotlivých očkovacích center Vás oslovíme s nabídkou konkrétní výpomoci. Děkujeme, že pomůžete vrátit Vysočině zdraví!

 

Budeme od Vás potřebovat následující informace:

  • jméno a příjmení, titul
  • profesní zaměření
  • druh práce, který můžete v centru vykonávat (lékař, zdravotní sestra, laborant, administrativní pracovník, apod.)
  • preferované očkovací centrum (Havlíčkův Brod, Jihlava, Pelhřimov, Třebíč, Žďár nad Sázavou)
  • časové možnosti výpomoci (např. pracovní dny pouze v odpoledních hodinách, pouze víkendy a svátky, bez omezení, atd.)
  • telefon, e-mail
 
 

Kontext

Umístění: Složky dokumentů > Očkování v kraji Vysočina > Dobrovolníci

Zobrazit aktuální dokumenty | archiv dokumentů | dokumenty včetně archivu

Počet návštěv: 15857

Zobrazit vyhledávací formulář »


 
 
 



Kontaktní informace

 
Kontakt:
Krajský úřad Kraje Vysočina, Žižkova 1882/57, 586 01 Jihlava, IČO: 70890749, posta@kr-vysocina.cz, tel.: 564 602 111, fax: 564 602 420, skype: kruvysocina, ID datové schránky: ksab3eu

Úřední hodiny:
pondělí a středa: 8.00–17.00, úterý, čtvrtek a pátek 8.00–13.00
, Facebook Kraj Vysočina na Facebooku
Pokladna, CzechPOINT:
pondělí a středa: 8.00–12.00, 13.00-17.00.
 

Nacházíte se v módu "Bez grafiky", takže vidíte tuto stránku bez zdobné grafiky a pokročilého formátování. Pokud váš prohlížeč podporuje CSS2, můžete se přepnout do grafického módu.


 

Odběr novinek