Nacházíte se na archivních webových stránkách Kraje Vysočina. Jejich aktualizace byla ukončena k 31.12.2022. Nový web najdete zde.
Cesta: Titulní stránka > O Kraji Vysočina > Vysočina a krajský úřad > Ředitel
Vyberte:
Dotace bude poskytnuta jednorázově bankovním převodem na účet příjemce dotace uvedený v záhlaví smlouvy. Příjemce je oprávněn čerpat dotaci k realizaci akce a povinen akci zrealizovat nejpozději do 30. 11. 2011. Uznatelné náklady na realizaci akce vznikají nejdříve dnem podpisu smlouvy o poskytnutí dotace a to oprávněnými zástupci obou smluvních stran. Příjemce se podpisem smlouvy zavazuje prokázat úhradu celkových nákladů akce a to buď výpisem ze svého bakovního účtu nebo svými pokladními doklady, dále se zavazuje doručit Kraji Vysočina nejdéle do 12. 12. 2011 závěrečnou zprávu, jejíž formulář je umístěn níže. Závěrečná zpráva a vyúčtování bude obsahovat:
Kompletní závěrečná zpráva včetně podkladů pro vyúčtování bude odeslána el. podepsaným emailem na adresu podatelny KrÚ posta@kr-vysocina.cz a v kopii na rojkova.m@kr-vysocina.cz. Email je třeba podepsat zaručeným elektronickým podpisem (kvalifikovaným certifikátem) osoby oprávněné za žadatele jednat, případně jej zastupovat. Do předmětu zprávy napište: "Poskytování dotací na podporu rozvoje ICT v organizacích zřizovaných krajem Vysočina - vyúčtování."
Zobrazit vyhledávací formulář »
Nacházíte se v módu "Bez grafiky", takže vidíte tuto stránku bez zdobné grafiky a pokročilého formátování. Pokud váš prohlížeč podporuje CSS2, můžete se přepnout do grafického módu.
Krajský úřad Kraje Vysočina, Žižkova 1882/57, 586 01 Jihlava, 2002–2021 webmaster@kr-vysocina.cz
Prohlášení o přístupnosti Přihlásit se