Nacházíte se na archivních webových stránkách Kraje Vysočina. Jejich aktualizace byla ukončena k 31.12.2022. Nový web najdete zde.
Cesta: Titulní stránka > Finance > Fond Vysočiny > Rada Fondu Vysočiny > zápisy ze zasedání
Vyberte:
Reprezentanti z deseti krajů ČR natočili své prezentace a videoprojekce, které zaslali k posouzení porotcům. Hradec Králové 24. a 25. 9. hostil zástupce ze všech deseti zúčastněných krajů – ředitele škol, koordinátory prací, ale i hosty s MŽP, MPO i představitelé královehradeckého kraje, kteří společně s porotci sledovali na velkoplošné obrazovce všechny zaslané práce. Kraje Vysočina byl velice úspěšný ve všech třech kategoriích (Enersol a praxe, Enersol a inovace a Enersol a popularizace).
„Kromě celkového vítězství jsme si přivezli i první místo v kategorii Enersol a praxe díky Pham Mai Phuong ze SPŠ a SOU Pelhřimov s její prací Monitoring kvality ovzduší uvnitř budovy školy, první místo v kategorii Enersol a inovace získal David Novák ze SPŠS ak. St. Bechyně Havlíčkův Brod s projektem Inovace zelených střech a využití dešťové vody a první místo v kategorii Enersol a popularizace patří Karolíně Šimkové z OA, VOŠ a SZŠ, SOŠS Jihlava za hru Dnes ještě unikneme,“ pyšní se výsledky vedoucí krajské delegace a ředitel RVC pro projekt Enersol v Kraji Vysočina Josef Váca ze Střední školy průmyslové, technické a automobilní Jihlava a dodává, že kraj v sedmnáctileté historii projektu zvítězil již posedmé, přičemž poprvé se do soutěže zapojil až v roce 2009.
„V současnosti začínáme rozjíždět 18. ročník a věřím, že práce žáků z našich středních škol budou opět na vysoké úrovni,“ zve Josef Váca školy a jejich žáky, aby se do tohoto zajímavého projektu zapojili.
Zobrazit vyhledávací formulář »
Nacházíte se v módu "Bez grafiky", takže vidíte tuto stránku bez zdobné grafiky a pokročilého formátování. Pokud váš prohlížeč podporuje CSS2, můžete se přepnout do grafického módu.
Krajský úřad Kraje Vysočina, Žižkova 1882/57, 586 01 Jihlava, 2002–2021 webmaster@kr-vysocina.cz
Prohlášení o přístupnosti Zpět do intranetu, Přihlásit se