Nacházíte se na archivních webových stránkách Kraje Vysočina. Jejich aktualizace byla ukončena k 31.12.2022. Nový web najdete zde.
Cesta: Titulní stránka > Tiskoviny kraje > Kulturní a přírodní dědictví Kraje Vysočina
Společně s finskými žáky přijeli na jeden týden také dva pracovníci stavební školy v Kangasale. Jedním z nich je učitel odborných předmětů elektro Jarkko Majuri, druhou pracovnicí je Outi Järvinen, která se věnuje práci s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. „Podobné aktivity jsou jak pro pedagogy, tak studenty velmi přínosné a v každém případě znamenají nedocenitelnou výměnu zkušeností a také zlepšení jazykových dovedností všech zúčastněných,“ pochvaluje si výměnné stáže radní Kraje Vysočina pro oblast školství, mládeže a sportu Jana Fialová.
Navíc bude projekt stavebních škol pokračovat. Jihlavští plánují vyslat své žáky na zkušenou naopak také do Finska. „Letos na jaře jsme s tímto záměrem podali projekt v rámci programu mobilit ERASMUS+. Jsme rádi, že ve velké konkurenci jiných projektů byl náš záměr schválen, a tak v následujících dvou letech vyjedou naši žáci učebních oborů na 14denní stáže do Finska,“ uzavřel ředitel Pavel Toman.
Zahraniční hosty vítala Střední škola stavební Jihlava také koncem dubna. Opět v programu Erasmus+, tentokrát v rámci projektu Společně ke stolu, přijelo do krajského města pět maďarských a pět slovenských žáků oboru truhlář. Doprovázelo je celkem pět učitelů, kteří mimo jiné dohlíželi na výrobu kvalitních stolů pro nízkoprahové zařízení Oblastní charity Jihlava Vrakbar, na nichž žáci pracovali. V týdenním programu zbylo místo i na prohlídku historického centra Jihlavy včetně podzemí, návštěvu Kronospanu a nechyběla ani příjemná exkurze do pivovaru.
Zobrazit vyhledávací formulář »
Nacházíte se v módu "Bez grafiky", takže vidíte tuto stránku bez zdobné grafiky a pokročilého formátování. Pokud váš prohlížeč podporuje CSS2, můžete se přepnout do grafického módu.
Krajský úřad Kraje Vysočina, Žižkova 1882/57, 586 01 Jihlava, 2002–2021 webmaster@kr-vysocina.cz
Prohlášení o přístupnosti Přihlásit se