Nacházíte se na archivních webových stránkách Kraje Vysočina. Jejich aktualizace byla ukončena k 31.12.2022. Nový web najdete zde.

 

Cesta: Titulní stránka > Odpady Vysočiny > My třídíme nejlépe, soutěž obcí


 

Grantové programy pro oblast ICT r. 2014

Zastupitelstvo Kraje Vysočina schválilo na svém prvním letošním zasedání dva grantové programy na podporu rozvoje informačních technologií v regionu, a to „Informační a komunikační technologie 2014“ s alokací 2 300 000 Kč a „Infrastruktura ICT 2014“ s alokací 3 000 000 Kč.

 
 
 

 

 
  • Grantové programy „Informační a komunikační technologie 2014“ a „Infrastruktura ICT 2014“ – schválení podpor (8.7.2014)
    FV

    Rada a následně Zastupitelstvo Kraje Vysočina rozhodly v průběhu června 2014 o poskytnutí dotací žadatelům z obou grantových programů.

     
  • Vyhodnocení grantového programu Informační a komunikační technologie 2014 (17.6.2014)

    Zastupitelstvo kraje na svém zasedání dne 4. 2. 2014 vyhlásilo grantový program na podporu rozvoje ICT v Kraji Vysočina „Informační a komunikační technologie 2014“. Celkový objem finančních prostředků grantového programu činil 2 300 000 Kč.
    Do tohoto grantového programu bylo zasláno celkem 117 podání.
    Řídící výbor na svém 1. zasedání v pondělí 3. 5. 2014 a 2. zasedání v pondělí 19. 5. 2014 navrhl podpořit 60 projektů v celkové výši 2 272 780 Kč.

     
  • Vyhodnocení grantového programu Infrastruktura ICT 2014 (17.6.2014)

    Zastupitelstvo kraje na svém zasedání dne 4. 2. 2014 vyhlásilo grantový program na podporu výstavby otevřených sítí a datových center v Kraji Vysočina „Infrastruktura ICT 2014“. Celkový objem finančních prostředků grantového programu činil 3 000 000 Kč.
    Do tohoto grantového programu bylo zasláno celkem 22 podání.
    Řídící výbor na svém 1. zasedání v úterý 13. 5. 2014 navrhl podpořit 19 projektů v celkové výši 2 588 297 Kč.

     
  • Infrastruktura ICT 2014 (5.3.2014)

    Jedná se o samostatný grantový program se zaměřením na budování ICT infrastruktury v Kraji Vysočina, který byl původně jedním z titulů grantu Informační a komunikační technologie 2013. Tento grantový program je zaměřen na rozvoj síťové infrastruktury v návaznosti na projekt ROWANet, rozvoj otevřených sítí (NGA), rozvoj stávající základní komunikační infrastruktury, řešení telekomunikačních problémů v odlehlých lokalitách, podpora tvorby projektové dokumentace, nákupu klíčových technologických prvků sítí a základních prostředků pro jejich připojení k veřejnému internetu, páteřním sítím a GSM síti. O podporu v tomto grantovém programu mohou žádat obce, městyse, města, svazky obcí a příspěvkové organizace kraje i obcí. Nejzazší termín pro podání žádostí do tohoto grantového programu je 2. 5. 2014.

     
  • Informační a komunikační technologie 2014 (4.3.2014)

    V rámci programu „Informační a komunikační technologie 2014“ byly vyhlášeny 4 tituly – webové stránky, bezpečnost a archivace dat, virtualizace a vzdělávání. Žadatelé mohou být obce, městyse, města, svazky obcí a příspěvkové organizace kraje i obcí. Žádosti se budou předkládat do každého titulu zvlášť a musí být doručeny nejpozději do 18. 4. 2014.

     
 
 

Kontext

Umístění: Složky dokumentů > Dokumenty odborů > Informační technologie > Fond Vysočiny - Grantové programy pro oblast ICT > Grantové programy pro oblast ICT r. 2014

Zobrazit aktuální dokumenty | archiv dokumentů | dokumenty včetně archivu

Počet návštěv: 170819

Zobrazit vyhledávací formulář »


 
 
 



Kontaktní informace

 
Kontakt:
Krajský úřad Kraje Vysočina, Žižkova 1882/57, 586 01 Jihlava, IČO: 70890749, posta@kr-vysocina.cz, tel.: 564 602 111, fax: 564 602 420, skype: kruvysocina, ID datové schránky: ksab3eu

Úřední hodiny:
pondělí a středa: 8.00–17.00, úterý, čtvrtek a pátek 8.00–13.00
, Facebook Kraj Vysočina na Facebooku
Pokladna, CzechPOINT:
pondělí a středa: 8.00–12.00, 13.00-17.00.
 

Nacházíte se v módu "Bez grafiky", takže vidíte tuto stránku bez zdobné grafiky a pokročilého formátování. Pokud váš prohlížeč podporuje CSS2, můžete se přepnout do grafického módu.


 

Odběr novinek