Nacházíte se na archivních webových stránkách Kraje Vysočina. Jejich aktualizace byla ukončena k 31.12.2022. Nový web najdete zde.
Cesta: Titulní stránka > O Kraji Vysočina > Bannery a ikonky
Vyberte:
„Tady Nemocnice Havlíčkův Brod - hlásíme havárii vrtulníku a požár na heliportu hlavní budovy nemocnice," tak znělo telefonické ohlášení cvičného požáru na stanici brodských hasičů. Do areálu nemocnice krátce po deváté hodině dorazila desetičlenná posádka Hasičského záchranného sboru stanice Havlíčkův Brod čtyřmi zásahovými vozy, s výškovou a cisternovou technikou.
Prověřovací cvičení na likvidaci požáru probíhalo celou hodinu za velkého zájmu přihlížejících pacientů. Před vchodem do hlavní budovy nemocnice se za běžného provozu dostavily dva hasičské vozy s rampou a výsuvným žebříkem a byly vyzkoušeny různé varianty hašení požáru na střeše budovy - heliportu, který slouží jako přistávací plocha pro vrtulník záchranné služby.
Účelem zásahu bylo prověřit ohlašovací požární systém nemocnice, průjezdnost městem a areálem nemocnice k hlavní budově nemocnice, prověřit nástupní plochy pro výškovou těžkou techniku a funkčnost hydraulických sítí v areálu nemocnice. Dále šlo o trénink součinnosti všech zainteresovaných složek.
Cvičný zásah prokázal skvělou připravenost a profesionalitu havlíčkobrodského Hasičského záchranného sboru při zásahu v areálu nemocnice, funkčnost celého požárního systému a jeho nastavení pro všechny složky.
„Přesné ohlášení požáru a okamžité zpřístupnění areálu nemocnice je základem pro rychlý a účinný zásah našich složek. Při skutečném vypuknutí požáru hraje každá minuta velkou roli," zhodnotil cvičný zásah velitel hasičské stanice Havlíčkův Brod Mgr. Luboš Vacek.
Zobrazit vyhledávací formulář »
Nacházíte se v módu "Bez grafiky", takže vidíte tuto stránku bez zdobné grafiky a pokročilého formátování. Pokud váš prohlížeč podporuje CSS2, můžete se přepnout do grafického módu.
Krajský úřad Kraje Vysočina, Žižkova 1882/57, 586 01 Jihlava, 2002–2021 webmaster@kr-vysocina.cz
Prohlášení o přístupnosti Zpět do intranetu, Přihlásit se