Nacházíte se na archivních webových stránkách Kraje Vysočina. Jejich aktualizace byla ukončena k 31.12.2022. Nový web najdete zde.

 
 

Odkazy


  • Místní agenda 21
  • bily pruh
  • Gemeinde 21
  • bily pruh
  • Zdravý kraj
  • bily pruh
  • Zapojené obce

  • Obyčtov
  • Pelhřimov
  • Polná
  • Račice
  • Radňovice
  • Radostín
  • Světlá nad Sázavou
  • Telč
  • Třebíč
  • Velké Meziříčí
  • Věžnice
  • Vír
  • Nové Město na Moravě
  • Mirošov
  • Malá Losenice
  • Lípa
  • Křižánky
  • Křídla
  • Kadov
  • Jihlava
  • Chotěboř
  • Chlumětín
  • Humpolec
  • Hodíškov
  • Cikháj
  • Černovice
  • Bory
 
 
 

Cesta: Titulní stránka > Spolupráce mezi místní Agendou 21 v Kraji Vysočina a programem "Gemeinde 21" v Dolním Rakousku > Projekt


 

HelpDesk

Internetová aplikace určená ke sběru, správě a vyhodnocování technických problémů a požadavků.
 

 
 
 

vedoucí projektu: Ing. Pavel Novotný (Zlínský kraj)

realizátor: Marbes Consulting s.r.o.

 

Cílem projektu je vybudování elektronicky podporovaného nástroje pro hlášení a vyřizování požadavků uživatelů primárně zaměřených do oblasti IT a spotřebního materiálu. Tento nástroj a procesy s ním související umožní dosažení větší efektivity a průhlednosti při správě uživatelských požadavků a kvalitnější podpory pro rozhodovací a plánovací procesy v organizaci. Systém je modulárně orientovaný a navazuje na jiné systémy organizace jako je evidence zaměstnanců, evidence hardware a software, čímž je zajištěna jednotná datová základna potřebná pro dosažení aktuálnosti údajů potřebných pro rozhodovací procesy. Je počítáno s využitím tohoto systému pro další organizační složky kraje včetně nasazení systému jako nástroje pro zpracování požadavků na krajem poskytované služby ve vztahu k externím subjektům. Záměrem je zpřístupnění systému i městským a magistrátním úřadům, které se potýkají s obdobnou problematikou.

V současné době je systém nasazen na krajích Plzeňském a Zlínském, probíhá výběr dodavatele systému s cílem převzetí vývoje systému, dopracování definované funkcionality a implementace na krajích, které o řešení projeví zájem. Další rozvoj řešení se bude ubírat směrem k přenositelnosti na různé platformy, směrem k zobecnění vnitřního workflow a k integraci s dalšími systémy (KEVIS, SMS, apod.)

 

Odkazy

 
 
Zodpovídá: Ing. Táňa Mrázková
Vytvořeno / změněno: 20.6.2005 / 20.6.2005

Počet návštěv: 54683
 

Zobrazit vyhledávací formulář »


 
 
 



Kontaktní informace

 
Kontakt:
Krajský úřad Kraje Vysočina, Žižkova 1882/57, 586 01 Jihlava, IČO: 70890749, posta@kr-vysocina.cz, tel.: 564 602 111, fax: 564 602 420, skype: kruvysocina, ID datové schránky: ksab3eu

Úřední hodiny:
pondělí a středa: 8.00–17.00, úterý, čtvrtek a pátek 8.00–13.00
, Facebook Kraj Vysočina na Facebooku
Pokladna, CzechPOINT:
pondělí a středa: 8.00–12.00, 13.00-17.00.
 

Nacházíte se v módu "Bez grafiky", takže vidíte tuto stránku bez zdobné grafiky a pokročilého formátování. Pokud váš prohlížeč podporuje CSS2, můžete se přepnout do grafického módu.


 

Odběr novinek