Nacházíte se na archivních webových stránkách Kraje Vysočina. Jejich aktualizace byla ukončena k 31.12.2022. Nový web najdete zde.

 

Cesta: Titulní stránka > Finance > Projekty OPLZZ > Projekt Kvalita 10


 

Hlavní nabídka

Přeskočit nabídku
 
 
 

KEVIS - Krajský evidenční informační systém

 

 
 

vedoucí projektu: Ing. Petr Pavlinec, e-mail: pavlinec.p@kr-vysocina.cz

realizátor:  Marbes Consulting s.r.o.

 

Veřejná správa České republiky se na poli informatiky dlouhodobě potýká s obrovským množstvím softwarových systémů, které slouží pro základní podporu desítek agend výkonu státní správy i samosprávy. Jde typicky o aplikace, které řeší jednoduché úkoly typu evidence a jsou ve většině případů vytvořeny pomocí jednoduchých vývojových a databázových prostředků. Problém těchto aplikací spočívá v jejich problematické integraci, nejednotnosti uživatelského prostředí, nemožnosti datové integrace, relativní náročnosti administrace a samozřejmě v celkových nákladech na pořízení a provoz.

V průběhu roku 2001 se pokusil kraj Vysočina formou analýzy vznikajících agend krajů vyprojektovat vlastními silami systém, který by umožnil pracovníkům krajského úřadu pracovat především s evidencemi na jednotné aplikační a datové platformě. Výsledkem byl systém, který byl po roce úspěšného provozu prohlášen Komisí informatiky Rady AKČR a odborem informatizace MV ČR za možný směr rozvoje IS krajů. Výsledkem byl vznik zadaní projektu KEVIS – krajský evidenční informační systém a výběrové řízení na dodavatele řešení pro kraje ČR, jehož vítězem se stala plzeňská firma Marbes Consulting.

Na přelomu roku 2002/2003 úspěšně proběhla realizace první etapy projektu – KEVIS I. V průběhu roku 2003 byl tento systém nasazen na všechny krajské úřady.

KEVIS ve verzi 4.2.3 dokončil implementaci historizace dat, integraci základních registrů UIR, systém replikací, umožnil definovat víceúrovňové číselníky, provádět import dat, přepracoval systém uživatelských práv a přišel s možností spouštět naplánované úlohy.

Aktuální je KEVIS verze 5.0.1.Tato verze přináší podporu PHP 5.3, změnu ukládání příloh, vylepšený export do PDF, intuitivnější zakládání vazeb, vylepšení administrace, ověření adresy do RB, prohloubení propojení s EOS a také možnost pracovat se záznamy ve formě javascriptového gridu.

V současné době sbírá firma Marbes Consulting nové požadavky na rozvoj a na konec roku 2011 připravuje vydání další aktualizace systému KEVIS.

 
 
Zodpovídá: Ing. Táňa Mrázková
Vytvořeno / změněno: 16.8.2005 / 27.9.2005

Počet návštěv: 49787
 

Zobrazit vyhledávací formulář »


 
 
 



Kontaktní informace

 
Kontakt:
Krajský úřad Kraje Vysočina, Žižkova 1882/57, 586 01 Jihlava, IČO: 70890749, posta@kr-vysocina.cz, tel.: 564 602 111, fax: 564 602 420, skype: kruvysocina, ID datové schránky: ksab3eu

Úřední hodiny:
pondělí a středa: 8.00–17.00, úterý, čtvrtek a pátek 8.00–13.00
, Facebook Kraj Vysočina na Facebooku
Pokladna, CzechPOINT:
pondělí a středa: 8.00–12.00, 13.00-17.00.
 

Nacházíte se v módu "Bez grafiky", takže vidíte tuto stránku bez zdobné grafiky a pokročilého formátování. Pokud váš prohlížeč podporuje CSS2, můžete se přepnout do grafického módu.


 

Odběr novinek