Nacházíte se na archivních webových stránkách Kraje Vysočina. Jejich aktualizace byla ukončena k 31.12.2022. Nový web najdete zde.

 

Cesta: Titulní stránka > Finance > Pravidla Rady Kraje Vysočina


 

Hlavní nabídka

Přeskočit nabídku
 
 
 

Pravidla Rady Kraje Vysočina

Záložky hlavní nabídky

Vyberte:

Kontaktní centrum kraje Vysočina

Logo Kontaktní centrum
Dne 16. června 2009 uvedl kraj Vysočina do provozu ve spolupráci s městy Telč, Velké Meziříčí a Nové Město na Moravě „Kontaktní centrum kraje Vysočina“. Cílem tohoto projektu, který je postaven na bázi telefonického call centra, je zajištění rovného a transparentního přístupu klientů samosprávy k informacím týkajících se vztahů klient-veřejná správa bez ohledu na způsob komunikace, kdykoliv a odkudkoliv, tzn. zjednodušení dostupnosti informací pro klienty samosprávy kraje Vysočina.
 

 
 

Ve zkušebním období bude „kontaktní“ telefonní linka určena především pro pracovníky veřejné správy, typicky představitele obcí a příspěvkových organizací, pro poskytování informací k problematice elektronizace veřejné správy (tzv. eGovernment). Provozní doba bezplatné telefonní linky 800 809 809 je v pracovní dny od 8:00 do 15:00. Na pracovníky kontaktního centra je možné se obrátit kdykoliv prostřednictvím emailu egon@kr-vysocina.cz.

 

„Kontaktní centrum je virtuální kancelář dostupná prostřednictvím sady přístupových kanálů, tzn. klient může pro kontakt využít bezplatnou informační linku, poslat dotaz emailem nebo si zjistit potřebné informace na portálu kontaktního centra.  Informace poskytují v současné době operátoři - pracovníci spolupracujících úřadů v kraji Vysočina,“ uvedl krajský radní pro informatiku Zdeněk Ryšavý, který doplnil, že hlavním přínosem projektu je sjednocení komunikace s klienty samospráv a vytvoření společné znalostní báze úřadů pro řešení různých problematik a životních situací.

 

Mezi aktuálně obsluhovaná témata patří problematiky datových schránek, spisových služeb, CzechPointu, elektronické podpisy nebo získání dotací na tyto projekty. „Vzhledem k účinnosti zákona 300/2008 Sb. o elektronických úkonech a autorizované konverzi dokumentů od 1. července očekáváme nyní především dotazy týkající se datových schránek,“ řekl vedoucí odboru informatiky Petr Pavlinec.

 

Tímto projektem kraj Vysočina navazuje na podobné aktivity hlavního města Prahy a statutárního města Ostravy. Projekt je plně financován z rozpočtu kraje Vysočina.

 

tel.: 800 809 809

téma: eGovernment

egon@kr-vysocina.cz

www.kr-vysocina.cz/kc

 
 
Zodpovídá: Ing. Jitka Svatošová
Vytvořeno / změněno: 17.6.2009 / 17.6.2009

Počet návštěv: 16082
 

Zobrazit vyhledávací formulář »


 
 
 



Kontaktní informace

 
Kontakt:
Krajský úřad Kraje Vysočina, Žižkova 1882/57, 586 01 Jihlava, IČO: 70890749, posta@kr-vysocina.cz, tel.: 564 602 111, fax: 564 602 420, skype: kruvysocina, ID datové schránky: ksab3eu

Úřední hodiny:
pondělí a středa: 8.00–17.00, úterý, čtvrtek a pátek 8.00–13.00
, Facebook Kraj Vysočina na Facebooku
Pokladna, CzechPOINT:
pondělí a středa: 8.00–12.00, 13.00-17.00.
 

Nacházíte se v módu "Bez grafiky", takže vidíte tuto stránku bez zdobné grafiky a pokročilého formátování. Pokud váš prohlížeč podporuje CSS2, můžete se přepnout do grafického módu.


 

Odběr novinek