Nacházíte se na archivních webových stránkách Kraje Vysočina. Jejich aktualizace byla ukončena k 31.12.2022. Nový web najdete zde.
Cesta: Titulní stránka > Školský portál > Mládež a sport > Mezinárodní spolupráce
Vyberte:
Dne 16. 3. 2017 byla vyhlášena 67. výzva Ministerstva životního prostředí k podávání žádostí o poskytnutí podpory v rámci „Operačního programu Životní prostředí 2014 – 2020 “. „V rámci této výzvy podávaly kraje svoje projekty na realizaci další vlny kotlíkových dotací nejpozději do 28. 4. 2017. Projekt podaný Krajem Vysočina předpokládá rozdělit dalších více jak 230 mil. Kč a vyměnit minimálně 2486 starých kotlů na tuhá paliva za ekologičtější zdroje tepla. V současné době je projekt ve fázi hodnocení a čeká na rozhodnutí o poskytnutí dotace ze strany Ministerstva životního prostředí ČR. Poté bude možné ze strany kraje vyhlásit další podmínky pro čerpání prostředků na výměny zdrojů tepla pro konečné uživatele,“ uvedl Pavel Pacal, náměstek hejtmana pro oblast regionálního rozvoje a územního plánování.
Pro novou výzvu stanovilo Ministerstvo životního prostředí ČR několik nových podmínek pro čerpání dotace. Nejdůležitější jsou zejména tyto:
Seznam registrovaných zařízení, která je možné v rámci kotlíkových dotací instalovat naleznete na stránkách https://svt.sfzp.cz/. Jedná se o ty výrobky, u jejichž registrace je uvedeno Kotlíkové dotace – 2. kolo (67. výzva OPŽP od 2017).
Vyhlášení výzvy pro konečné uživatele (fyzické osoby) předpokládáme na podzim roku 2017, tento termín však bude záviset na vydání rozhodnutí o poskytnutí dotace kraji ze strany Ministerstva životního prostředí.
Aktuální informace sledujte na stránkách http://www.kr-vysocina.cz/kotliky.asp.
Zobrazit vyhledávací formulář »
Nacházíte se v módu "Bez grafiky", takže vidíte tuto stránku bez zdobné grafiky a pokročilého formátování. Pokud váš prohlížeč podporuje CSS2, můžete se přepnout do grafického módu.
Krajský úřad Kraje Vysočina, Žižkova 1882/57, 586 01 Jihlava, 2002–2021 webmaster@kr-vysocina.cz
Prohlášení o přístupnosti Zpět do intranetu, Přihlásit se