Nacházíte se na archivních webových stránkách Kraje Vysočina. Jejich aktualizace byla ukončena k 31.12.2022. Nový web najdete zde.
Cesta: Titulní stránka > Servis pro novináře > Tiskové zprávy > 2017
Výhodou dynamických nákupů jsou kvalifikační kritéria vždy nastavená tak, aby portfolio potenciálních dodavatelů bylo co nejširší a aby své služby mohli poskytnout i regionální dodavatelé při zachování požadované kvality poskytovaných služeb. Navíc dynamický nákupní systém umožňuje přístup kohokoli z dodavatelů i v jeho průběhu, pokud splní požadované kvalifikační předpoklady.
„Díky dynamickým nákupům je možné pružně reagovat na vývoj trhu, jednak co se týče nejmodernějších technologií, ale i případně nových poskytovatelů služeb. Podmínkou zavedení systému je plná elektronizace procesu, což skýtá rychlost, přesnost, ale také transparentnost. I toto byly důvody, proč se Kraj Vysočina rozhodl pro tento režim veřejné zakázky,“ doplňuje Vladimír Novotný s tím, že efekt je umocněn nejen úsporou, ale i snížením administrativní zátěže veřejné zakázky pro příspěvkové organizace. Ročně se Kraji Vysočina daří díky dynamickému nákupnímu systému, rámcovým smlouvám nebo elektronické aukci ušetřit na nákupech desítky miliónů korun. Částka se sice snižuje, ale stále platí, že se díky tomuto nástroji daří Kraji Vysočina dodržovat pravidlo 3E – efektivita, hospodárnost a účelnost.
Zobrazit vyhledávací formulář »
Nacházíte se v módu "Bez grafiky", takže vidíte tuto stránku bez zdobné grafiky a pokročilého formátování. Pokud váš prohlížeč podporuje CSS2, můžete se přepnout do grafického módu.
Krajský úřad Kraje Vysočina, Žižkova 1882/57, 586 01 Jihlava, 2002–2021 webmaster@kr-vysocina.cz
Prohlášení o přístupnosti Zpět do intranetu, Přihlásit se