Nacházíte se na archivních webových stránkách Kraje Vysočina. Jejich aktualizace byla ukončena k 31.12.2022. Nový web najdete zde.
Cesta: Titulní stránka > Portál územního plánování a stavebního řádu KrÚ Kraje Vysočina > Oddělení stavebního řádu
Sklad je připraven převzít humanitární pomoc od občanů i od firem. Přesný seznam poptávaného materiálu zveřejňuje ČČK na internetových stránkách ukrajina.kr-vysocina.cz pod záložkou Humanitární sklad. Na stejném místě jsou další užitečné informace pro dárce.
Aktuálně v regionu chybí matrace, přikrývky a polštáře, spacáky, deky, ručníky a utěrky. Vše ideálně balené jednotlivě v průhledných igelitech. Balení je zásadní pro rychlou manipulaci a zabránění poškození darovaného materiálu. Sklad přijímá i kuchyňské nádobí, ideálně umístěné v krabicích (hrnky, talíře, příbory, hrnce, pánve, jednorázové nádobí i příbory), drobné spotřebiče ideálně s potvrzením záruky (toustovače, varné konvice, vysoušeče vlasů, plotýnkové vařiče, vysavače…), dětské pleny, přebalovací podložky, vlhčené ubrousky, mýdla… Uplatnění najdou i dezinfekční a úklidové prostředky.
Sklad není určen pro sběr oblečení, léčiv a prozatím ani potravin.
Vedení Kraje Vysočina předem děkuje všem dárcům za velkorysost a pomoc, Krajské správě a údržbě silnic Vysočiny za vstřícný postoj k našemu záměru a za vytvoření podmínek pro fungování humanitárního skladu.
POZNÁMKA:
Sklad bude na stránkách ukrajina.kr-vysocina.cz v záložce Sklad humanitární pomoci pravidelně zveřejňovat informace o chybějícím materiálu. Dodávky jsou vítány nejen od občanů, ale i od spolků, obcí nebo firem, které chtějí humanitární pomoc směřovat k potřebným lidem prostřednictvím KACPU nebo Českého červeného kříže.
Zobrazit vyhledávací formulář »
Nacházíte se v módu "Bez grafiky", takže vidíte tuto stránku bez zdobné grafiky a pokročilého formátování. Pokud váš prohlížeč podporuje CSS2, můžete se přepnout do grafického módu.
Krajský úřad Kraje Vysočina, Žižkova 1882/57, 586 01 Jihlava, 2002–2021 webmaster@kr-vysocina.cz
Prohlášení o přístupnosti Zpět do intranetu, Přihlásit se