Nacházíte se na archivních webových stránkách Kraje Vysočina. Jejich aktualizace byla ukončena k 31.12.2022. Nový web najdete zde.
Cesta: Titulní stránka > Finance > Projekty OPLZZ > Projekt Kvalita 10
V roce 2016 chce vedení Kraje Vysočina připravit veškerou projekční a inženýrskou dokumentaci vč. zajištění stavebního povolení a při přípravě nového rozpočtu Kraje Vysočina akci zařadit do hlavních investičních akcí na rok 2017.
V roce 2017 budou zahájeny všechny demoliční a stavební práce. V tu dobu už bude mít nemocnice vyřešenu logistiku přesunu nutných oddělení a bude zajištěn chod v náhradních prostorách.
Základem nového pavilonu, který by měl být dokončen na konci roku 2018, bude železobetonová nosná konstrukce, která bude dimenzována tak, aby v budoucnu umožnila případnou nástavbu jednoho až dvou podlaží. Navržené první nadzemní podlaží bude sloužit dětským ambulancím včetně neurologické, ORL, budou zde čekárny a zázemí pro lékaře a personál. Ve druhém nadzemním patře bude umístěno dětské lůžkové oddělení s více než třemi desítkami lůžek pro různě staré dětské pacienty, počítáno je i s lůžky pro doprovod. Všechny pokoje budou mít vlastní sociální zařízení, prostory budou klimatizovány a řízeně větrány.
Novostavba ve výsledku zkvalitní poskytování zdravotní péče pro dětské pacienty novoměstské nemocnice. Stavbu pavilonu dětského oddělení Nemocnice Nové Město na Moravě bude hradit Kraj Vysočina ze svého rozpočtu. Cena bude známa po ukončení veřejné zakázky na dodavatele na přelomu letošního a příštího roku.
Dnešní dětský pavilon byl vybudován v první polovině 50. let minulého století.
Vizualizace nového dětského pavilonu Nemocnice Nové Město na Moravě (Zdroj: Kraj Vysočina)
Zobrazit vyhledávací formulář »
Nacházíte se v módu "Bez grafiky", takže vidíte tuto stránku bez zdobné grafiky a pokročilého formátování. Pokud váš prohlížeč podporuje CSS2, můžete se přepnout do grafického módu.
Krajský úřad Kraje Vysočina, Žižkova 1882/57, 586 01 Jihlava, 2002–2021 webmaster@kr-vysocina.cz
Prohlášení o přístupnosti Zpět do intranetu, Přihlásit se