Nacházíte se na archivních webových stránkách Kraje Vysočina. Jejich aktualizace byla ukončena k 31.12.2022. Nový web najdete zde.
Cesta: Titulní stránka > Finance > Fond Vysočiny > Rada Fondu Vysočiny > zápisy ze zasedání
Vyberte:
Konference se konaná pod záštitou Jiřího Běhounka, hejtmana Kraje Vysočina. Očekává se, že její první ročník dá podnět tradici inspirativního setkávání, které si klade za cíl zvýšení povědomí o problematice společenské odpovědnosti mezi organizacemi, jejich zaměstnanci, jejich obchodními a jinými partnery, orgány regionální nebo místní samosprávy a širokou veřejností a zvýšení prestiže organizací orientující se na tuto problematiku.
Svá speciální poselství přednesou významní zástupci vítězných organizací Ceny hejtmana Kraje Vysočina za společenskou odpovědnost za rok 2015 (více http://www.kr-vysocina.cz/odpovednost). Program bude věnován jednotlivým konceptům souvisejícím s uplatňováním společenské odpovědnosti v oblasti regionální, sociální a ekonomické odpovědnosti a odpovědnosti k životnímu prostředí, přírodním zdrojům. Důraz bude kladen na diskusi účastníků.
Konference přinese motivaci k uplatňování konceptu společenské odpovědnosti a bude výzvou před vyhlášením druhého ročníku Ceny hejtmana Kraje Vysočina za společenskou odpovědnost. Pro účastníky konference bude vytvořeno konzultační místo pro zodpovězení otázek souvisejících se zpracováním podkladu pro přihlášení do druhého či některého z dalších ročníku Ceny hejtmana Kraje Vysočina za společenskou odpovědnost.
Více informací ke konferenci naleznete pod odkazem: konference 22. 9. 2016 Společenská odpovědnost organizací. Přihlášky na konferenci je možné doručit do 12. 9. 2016 na e-mail cincarova.j@kr-vysocina.cz.
Zobrazit vyhledávací formulář »
Nacházíte se v módu "Bez grafiky", takže vidíte tuto stránku bez zdobné grafiky a pokročilého formátování. Pokud váš prohlížeč podporuje CSS2, můžete se přepnout do grafického módu.
Krajský úřad Kraje Vysočina, Žižkova 1882/57, 586 01 Jihlava, 2002–2021 webmaster@kr-vysocina.cz
Prohlášení o přístupnosti Zpět do intranetu, Přihlásit se