Nacházíte se na archivních webových stránkách Kraje Vysočina. Jejich aktualizace byla ukončena k 31.12.2022. Nový web najdete zde.
Cesta: Titulní stránka > Tiskoviny kraje > Brožury
Nemocnice Jihlava jako provozovatel očkovacího centra má nyní k dispozici 1 300 m2 bezbariérového přízemí objektů ATX - centra v jihlavské průmyslové zóně Hruškové Dvory. K okamžitému využití jsou bez větších úprav připraveny recepce a čekárny i laboratoře pro účely zřízení ordinací. „Počítáme s tím, že připravíme k provozu 10 očkovacích ordinací, každou s kapacitou 8–10 osob za hodinu. Personální tým bude sestaven z lékařů, očkujících sester, administrativních pracovníků a dále servisního personálu, který bude zajišťovat zásobování, úklid, působit jako asistenti nebo koordinátoři. Především v prvních dnech provozu, kdy budou zváni na očkování registrovaní senioři podle termínů narození, bude třeba více asistentů,“ uvedl náměstek hejtmana Kraje Vysočina pro oblast zdravotnictví Vladimír Novotný.
Očkovací centrum v Jihlavě by mělo být připraveno ke spuštění v polovině března. Nemocnice Jihlava jako provozovatel uhradí pouze provozní náklady s tím, že kraj, jako její zřizovatel, náklady zohlední v příspěvku na provoz. S ohledem na veřejný a naléhavý účel nabídl majitel objektu prostory k dispozici za nájem ve výši 1 Kč. Veřejnost bude moci při návštěvě očkovacího centra využít přilehlá parkoviště sousedních firem a město Jihlava přislíbilo posílení linek MHD na blízké zastávky na Polenské ulici. Před otevřením centra bude vyřešeno také informační dopravní značení.
Připravovaná velká očkovací centra na území Kraje Vysočina:
Očkovací centra jsou připravována s velkou pomocí samospráv okresních měst.
Zobrazit vyhledávací formulář »
Nacházíte se v módu "Bez grafiky", takže vidíte tuto stránku bez zdobné grafiky a pokročilého formátování. Pokud váš prohlížeč podporuje CSS2, můžete se přepnout do grafického módu.
Krajský úřad Kraje Vysočina, Žižkova 1882/57, 586 01 Jihlava, 2002–2021 webmaster@kr-vysocina.cz
Prohlášení o přístupnosti Zpět do intranetu, Přihlásit se