Nacházíte se na archivních webových stránkách Kraje Vysočina. Jejich aktualizace byla ukončena k 31.12.2022. Nový web najdete zde.

 

Cesta: Titulní stránka > Dokumenty odborů > Oddělení ostatních správních činností


 

Hlavní nabídka

Přeskočit nabídku
 
 

Krajské zastupitelstvo stanovilo zastoupení ve svých poradních orgánech

Zastupitelstvo kraje Vysočina na svém letošním posledním zasedání zřídilo jako své poradní orgány - výbor regionálního rozvoje, legislativní výbor a výbor pro udělování medailí, dále podle zákona i finanční výbor, kontrolní výbor, výbor pro výchovu, vzdělávání a zaměstnanost.
 

 
 

Do funkcí předsedů výborů krajské zastupitelstvo jmenovalo:

Zdeňka Dobrého, jako uvolněného předsedu finančního výboru s platností od 1. 1. 2009

Drahoslava Oulehlu, jako uvolněného předsedu legislativního výboru s platností od 1. 1. 2009

Miloše Vystrčila, jako předsedu výboru regionálního rozvoje

Václava Kodeta, jako předsedu kontrolního výboru

Dagmar Hromádkovou, jako předsedkyni výboru pro výchovu, vzdělávání a zaměstnanost

Ivo Rohovského,  jako předsedu výboru pro udělování medailí

 

Všechny výbory mají jedenáct členů, v případě výboru pro udělování medailí je jmenováno devět členů.

Jitka Svatošová, tisková mluvčí
Krajský úřad kraje Vysočina
tel.: 724 650 123
 
 
Zodpovídá: Ing. Eva Neuwirthová
Vytvořeno / změněno: 17.12.2008 / 17.12.2008

Počet návštěv: 32908
 

Zobrazit vyhledávací formulář »


 
 
 



Kontaktní informace

 
Kontakt:
Krajský úřad Kraje Vysočina, Žižkova 1882/57, 586 01 Jihlava, IČO: 70890749, posta@kr-vysocina.cz, tel.: 564 602 111, fax: 564 602 420, skype: kruvysocina, ID datové schránky: ksab3eu

Úřední hodiny:
pondělí a středa: 8.00–17.00, úterý, čtvrtek a pátek 8.00–13.00
, Facebook Kraj Vysočina na Facebooku
Pokladna, CzechPOINT:
pondělí a středa: 8.00–12.00, 13.00-17.00.
 

Nacházíte se v módu "Bez grafiky", takže vidíte tuto stránku bez zdobné grafiky a pokročilého formátování. Pokud váš prohlížeč podporuje CSS2, můžete se přepnout do grafického módu.


 

Odběr novinek