Nacházíte se na archivních webových stránkách Kraje Vysočina. Jejich aktualizace byla ukončena k 31.12.2022. Nový web najdete zde.

 

Cesta: Titulní stránka > Zdravotnický portál Kraje Vysočina > Zdravotnictví v Kraji Vysočina > Strategie zdravotnictví


 

Hlavní nabídka

Přeskočit nabídku
 
 

Krajský úřad otevřel v Nemocnici Jihlava kontaktní místo Czech POINT

Czech POINT
Nemocnice Jihlava spustila od 1. března 2012 novou službu, a to jednak pro své pacienty, jednak pro své zaměstnance. Ve spolupráci s Krajským úřadem Kraje Vysočina otevřela ve svém Kontaktním centru pobočku Czech POINT, asistované místo výkonu veřejné správy, které umožňuje občanům komunikovat s úřady a institucemi. Na Czech POINTu, neboli Českém Podacím Ověřovacím Informačním Národním Terminálu, může každý člověk zažádat o výpis z veřejných i neveřejných rejstříků, podat podání, zažádat o datovou schránku či provést autorizovanou konverzi na žádost.
 

 
 

Nemocnice zvažovala zřízení služby Czech POINT již delší dobu. Problém byl však v tom, že nemocnice, jakožto zdravotnické zařízení, nemůže oficiálně takové služby poskytovat. „Hledali jsme tedy řešení, jak velkému počtu pacientů a zaměstnanců poskytnout služby tohoto typu a pomoci jim tak vyřešit složité situace, kdy potřebují vyřídit neodkladné záležitosti a komplikuje jim to například hospitalizace nebo pracovní doba,“ uvedl Mgr. David Zažímal, vedoucí oddělení ICT jihlavské nemocnice. Výsledkem snažení managementu nemocnice tak je zřízení této služby, jakožto detašovaného pracoviště Krajského úřadu Kraje Vysočina, který byl ochoten do takového projektu jít.

 

„Jsem přesvědčen o tom, že tato služba bude pozitivně vnímána jak ze strany pacientů, tak i ze strany zaměstnanců. Je však samozřejmě dostupná úplně všem občanům,“ zmínil ředitel nemocnice MUDr. Lukáš Velev, který sám jako první této služby využil. „Nemocnice Jihlava se dlouhodobě snaží poskytovat svým ambulantním i hospitalizovaným pacientům nové a nové služby. Czech POINT je jeden z mnoha projektů, kterými se jim snažíme zpříjemnit jejich návštěvy v nemocnici či jejich pobyt zde,“ dodal na závěr ředitel Lukáš Velev.

 

Kontaktní centrum, kde je služba Czech POINT občanům dostupná, je umístěno v hlavním vestibulu nemocnice (po pravé straně). Toto Kontaktní centrum vzniklo v rámci projektu e@mbulance a nemocnice se tímto snaží nabízet pacientům více služeb na jednom místě. Mezi agendy, které lze nyní na Czech POINTu vyřídit, patří výpis z bodového hodnocení řidiče, výpis z insolvenčního rejstříku, výpis z katastru nemovitostí, výpis z obchodního rejstříku, výpis z rejstříku trestů, seznam kvalifikovaných dodavatelů, výpis z živnostenského rejstříku a konverze dokumentů. Další informace naleznete na oficiálních stránkách www.czechpoint.cz nebo se můžete informovat přímo v Kontaktním centru Nemocnice Jihlava na telefonu 567 157 443.

 

 
 
Zodpovídá: Jan Nechvatal
Vytvořeno / změněno: 7.3.2012 / 7.3.2012

Počet návštěv: 22012
 

Zobrazit vyhledávací formulář »


 
 
 



Kontaktní informace

 
Kontakt:
Krajský úřad Kraje Vysočina, Žižkova 1882/57, 586 01 Jihlava, IČO: 70890749, posta@kr-vysocina.cz, tel.: 564 602 111, fax: 564 602 420, skype: kruvysocina, ID datové schránky: ksab3eu

Úřední hodiny:
pondělí a středa: 8.00–17.00, úterý, čtvrtek a pátek 8.00–13.00
, Facebook Kraj Vysočina na Facebooku
Pokladna, CzechPOINT:
pondělí a středa: 8.00–12.00, 13.00-17.00.
 

Nacházíte se v módu "Bez grafiky", takže vidíte tuto stránku bez zdobné grafiky a pokročilého formátování. Pokud váš prohlížeč podporuje CSS2, můžete se přepnout do grafického módu.


 

Odběr novinek