Nacházíte se na archivních webových stránkách Kraje Vysočina. Jejich aktualizace byla ukončena k 31.12.2022. Nový web najdete zde.

 

Cesta: Titulní stránka > Finance > Fond Vysočiny > Rada Fondu Vysočiny > zápisy ze zasedání


 

Hlavní nabídka

Přeskočit nabídku
 
 
 

zápisy ze zasedání

Záložky hlavní nabídky

Vyberte:

Krajský úřad stáhne svá zastoupení z okresních měst

Krajský úřad stáhne svá zastoupení z okresních měst
Úspora provozních nákladů, pružnější a jednotné manažerské řízení zaměstnanců, sjednocení názorů a tedy i doporučení v oblasti metodické pomoci, možná personální úspora nebo lepší komunikace mezi zaměstnanci jsou některé z důvodů, které stály na počátku úvah o ukončení provozu detašovaných pracovišť krajského úřadu. „V bývalých okresních městech působí nyní 25 zaměstnanců ze tří krajských odborů. Vzhledem k tomu, že také výrazně klesá potřeba zajištění jejich služeb na místě a většina komunikace již je nebo může být vedena moderními prostředky, například mailovou korespondencí, přes internet nebo telefonem, je organizační změna logickým krokem,“ řekl Zdeněk Kadlec, ředitel Krajského úřadu Kraje Vysočina. K přesunu zaměstnanců z detašovaných pracovišť do Jihlavy by mělo dojít nejpozději do konce letošního roku.
 

 
 

Na detašovaných pracovištích v Havlíčkově Brodě, Pelhřimově, Třebíči a Žďáru nad Sázavou vykonává činnost 12 zaměstnanců ekonomického odboru, sedm zaměstnanců odboru lesního a vodního hospodářství a zemědělství a šest pracovníků odboru kontroly. „Nyní hledáme možnosti a optimální řešení budoucího prostorového rozmístění. Nabízí se využití nově vzniklé kancelářské kapacity získané otevřením rekonstruované budovy D, ale přitom je nutná významnější změna dispozičního uspořádání ve stávajících prostorech úřadu,“ vysvětlil ředitel Zdeněk Kadlec. „Odbory a oddělení je třeba do areálu sídla kraje poskládat tak, aby nové řešení bylo nejen levnější, ale také plně provozně funkční, vyhovující potřebám všech pracovních pozic“, dodává ředitel Kadlec. Aby byly prostory skutečně dostatečné, počítá se v jedné z pravděpodobných variant i se zmenšením kanceláře ředitele úřadu.

 

Změna organizační struktury by mohla znamenat roční úsporu nákladů ve výši až 1 630 tisíc korun. V této sumě je zahrnuta i částka na platy a odvody za dvě pracovní místa ekonomického odboru. Ta by mohla přesunem úředníků do Jihlavy zaniknout. V jiné variantě by část takto uvolněné personální kapacity mohla být využita pro posílení odboru kontroly pro agendu přezkoumávání hospodaření obcí.  „Jednorázové náklady na zrušení detašovaných pracovišť odhadujeme ve výši 500 až 720 tisíc korun podle varianty řešení, a to zejména na nutné stavební úpravy a kancelářské vybavení,“ doplnil na závěr ředitel krajského úřadu Zdeněk Kadlec.

 

 

 
 
Zodpovídá: Ing. Eva Neuwirthová
Vytvořeno / změněno: 29.1.2013 / 29.1.2013

Počet návštěv: 19228
 

Zobrazit vyhledávací formulář »


 
 
 



Kontaktní informace

 
Kontakt:
Krajský úřad Kraje Vysočina, Žižkova 1882/57, 586 01 Jihlava, IČO: 70890749, posta@kr-vysocina.cz, tel.: 564 602 111, fax: 564 602 420, skype: kruvysocina, ID datové schránky: ksab3eu

Úřední hodiny:
pondělí a středa: 8.00–17.00, úterý, čtvrtek a pátek 8.00–13.00
, Facebook Kraj Vysočina na Facebooku
Pokladna, CzechPOINT:
pondělí a středa: 8.00–12.00, 13.00-17.00.
 

Nacházíte se v módu "Bez grafiky", takže vidíte tuto stránku bez zdobné grafiky a pokročilého formátování. Pokud váš prohlížeč podporuje CSS2, můžete se přepnout do grafického módu.


 

Odběr novinek