Nacházíte se na archivních webových stránkách Kraje Vysočina. Jejich aktualizace byla ukončena k 31.12.2022. Nový web najdete zde.
Cesta: Titulní stránka > Dokumenty odborů > Odbor ekonomický > Rozpočtový výhled
Vyberte:
Anketu „Učitel Vysočiny“, která má za cíl podpořit
prestiž učitelského povolání, zvýšit povědomí veřejnosti o náročnosti
pedagogické práce a ocenit kvalitní učitelky/učitele na středních školách
v Kraji Vysočina, vyhlašuje Kraj Vysočina. Partnerem
ankety je Krajská rada Unie školských asociací ČR – CZESHA.
Oceněnými mohou být učitelky/učitelé středních škol všech
zřizovatelů působících v Kraji Vysočina v následujících kategoriích:
a) učitelka/učitel teoretického vyučování
b) učitelka/učitel praktického vyučování nebo odborného výcviku
Ocenění se uděluje za mimořádně kvalitní pedagogickou
činnost, spočívající v dlouhodobém dosahování vynikajících výsledků ve
vzdělávání žáků, v systematické práci se žáky v soutěžích, přehlídkách a
dalších aktivitách, a to i mimo vyučování, v používání aktivizujících a
inovativních postupů a metod práce, v šíření pedagogických myšlenek a postupů
na vlastní škole i mimo ni, v dlouhodobém úspěšném organizování vzdělávacích
akcí, soutěží, přehlídek, projektů, zahraničních aktivit, v osvětové
činnosti – přednášky pro pedagogickou i nepedagogickou veřejnost, publikační
činnost, tvorba učebnic a učebních materiálů a v dalších mimořádných
aktivitách.
Součástí slavnostního večera u příležitosti předání
ocenění nominovaným v anketě „Učitel Vysočiny“ je také ocenění „TOP
ředitel“ určené pro ředitele středních škol a středních odborných učilišť
v Kraji Vysočina, manažery, kteří se dlouhodobě zasazují o rozvoj,
profesionalitu a prestiž školy.
Zobrazit vyhledávací formulář »
Nacházíte se v módu "Bez grafiky", takže vidíte tuto stránku bez zdobné grafiky a pokročilého formátování. Pokud váš prohlížeč podporuje CSS2, můžete se přepnout do grafického módu.
Krajský úřad Kraje Vysočina, Žižkova 1882/57, 586 01 Jihlava, 2002–2021 webmaster@kr-vysocina.cz
Prohlášení o přístupnosti Zpět do intranetu, Přihlásit se