Nacházíte se na archivních webových stránkách Kraje Vysočina. Jejich aktualizace byla ukončena k 31.12.2022. Nový web najdete zde.

 

Cesta: Titulní stránka > Servis pro obce > Účetnictví a výkaznictví


 

Mnoho informací ale co musí obec /město udělat ?

Popis činností, které je nutno realizovat již nyní.
 

 
 

I. Registrace agend (podrobný popis naleznete v dokumentu Návod pro obce)

  • Pro registraci se používá účet lokálního administratora, tj.  uživatel s předponou „ADM_“, který byl potvrzen - ověřen (ověření probíhalo formou odeslání formuláře Správa lokálních administrátorů.zfo datovou schránkou – viz. postup pro obce).
  • V Seznamu OVM (https://www.seznamovm.cz/spravadat/p/login) nastavit Přístup do agendových informačních systémů   - Ohlašovatel působnosti v agendě. Na základě této registrace bude udělen přístup k základním registrům.
  • Přihlásit se k agendě na https://rpp-ais.egon.gov.cz/AISP/ . Agendu je třeba dle zákona přihlásit do 30 dnů od zveřejnění.
  • Registrace je důležitá pro přístup do základních registrů. Při přístupu do registrů se uvádí, která agenda do systému přistupuje, a tyto informace budou zobrazeny i ve výpisu přístupu do do základních registrů !
  • Registraci musí provést každý orgán veřejné moci !

II. Registrace Informačního sytsému, žádost o certifikát

  • Dle příručky https://www.sluzby-isvs.cz/ISoISVS/Dokumentace/isvs_up_10200_100_administrator.pdf provést registraci na https://www.sluzby-isvs.cz/ISoISVS/Applets/DefaultSSL.aspx.
  • V současnosti se vede diskuse co vše registrovat jako informační systém. Jako příklad lze uvést systém právních informací ASPI - nemá smysl jej registrovat, do základních registrů nepřistupuje. Registrujeme pouze systém, který do základních registrů přistupuje.
    Pokud je systém tvořen více moduly a každý modul přistupuje samostatně - přes vlastní účet a certifikát - registrujeme každý modul. Pokud přistupuje systém přes jeden účet a certifikát, registrujeme jen jeden systém.
  • Malá obec se může obejít i bez informačního systému. Pro přístup k registrům poslouží CzechPoint. Obec bez informačního systému přistupujícího k základním registrům tuto činnost provádět nebude. 
  • Pokud máte registrovaný Informační systém, požádejte o certifikát pro připojení. Viz http://www.szrcr.cz/spravci .

IV. Příprava, kontrola dat

  • Pokud jste editory některého ze základních registrů, můžete být požádáni i o kontrolu, opravu či doplnění vkládaných dat do registrů.
  •  
     
    Zodpovídá: Ing. Karel Žák
    Vytvořeno / změněno: 6.2.2012 / 6.2.2012

    Počet návštěv: 24837
     

    Zobrazit vyhledávací formulář »


     
     
     



    Kontaktní informace

     
    Kontakt:
    Krajský úřad Kraje Vysočina, Žižkova 1882/57, 586 01 Jihlava, IČO: 70890749, posta@kr-vysocina.cz, tel.: 564 602 111, fax: 564 602 420, skype: kruvysocina, ID datové schránky: ksab3eu

    Úřední hodiny:
    pondělí a středa: 8.00–17.00, úterý, čtvrtek a pátek 8.00–13.00
    , Facebook Kraj Vysočina na Facebooku
    Pokladna, CzechPOINT:
    pondělí a středa: 8.00–12.00, 13.00-17.00.
     

    Nacházíte se v módu "Bez grafiky", takže vidíte tuto stránku bez zdobné grafiky a pokročilého formátování. Pokud váš prohlížeč podporuje CSS2, můžete se přepnout do grafického módu.


     

    Odběr novinek