Nacházíte se na archivních webových stránkách Kraje Vysočina. Jejich aktualizace byla ukončena k 31.12.2022. Nový web najdete zde.

 

Cesta: Titulní stránka > Finance > Rada hospodářské a sociální dohody Kraje Vysočina


 

Hlavní nabídka

Přeskočit nabídku
 
 
 

Návrh pracovní náplně Pracovní komise RHSD pro školství a zaměstnanost

 

 
 

Návrh pracovní náplně Pracovní komise RHSD

pro školství a zaměstnanost

 

 

 

-          Struktura oborů na SŠ a učilištích a jejich porovnání s potřebami trhu práce;

-          Podpora kraje Vysočina rozvoji strojírenských, technických a stavebních oborů;

-          Další vzdělávání – systém rekvalifikací a dalšího vzdělávání dospělých;

-          Vývoj zaměstnanosti v kraji;

-          Vysoké školství na Vysočině.

 

Možné využití těchto materiálů:

-          dlouhodobý záměr;

-          statistika struktura oborů a počty žáků v nich;

-          pravidla pro přijímací řízení na střední školy zřizované krajem Vysočina;

-          podpora kraje – strojírenství, obecně (je připravováno);

-          demografický vývoj – lze čerpat z aktuálního Profilu kraje Vysočina;

-          vývoj zaměstnanosti – každý měsíc zasílá M. Šulc (OIA);

-          Koncepce rozvoje talentů – je připravována.

 

 

Zpracovala dne 6. 2. 2007 M. Matějková

 

 

 

 
 
Zodpovídá: admin
Vytvořeno / změněno: 28.2.2007 / 28.2.2007

Počet návštěv: 53904
 

Zobrazit vyhledávací formulář »


 
 
 



Kontaktní informace

 
Kontakt:
Krajský úřad Kraje Vysočina, Žižkova 1882/57, 586 01 Jihlava, IČO: 70890749, posta@kr-vysocina.cz, tel.: 564 602 111, fax: 564 602 420, skype: kruvysocina, ID datové schránky: ksab3eu

Úřední hodiny:
pondělí a středa: 8.00–17.00, úterý, čtvrtek a pátek 8.00–13.00
, Facebook Kraj Vysočina na Facebooku
Pokladna, CzechPOINT:
pondělí a středa: 8.00–12.00, 13.00-17.00.
 

Nacházíte se v módu "Bez grafiky", takže vidíte tuto stránku bez zdobné grafiky a pokročilého formátování. Pokud váš prohlížeč podporuje CSS2, můžete se přepnout do grafického módu.


 

Odběr novinek