Nacházíte se na archivních webových stránkách Kraje Vysočina. Jejich aktualizace byla ukončena k 31.12.2022. Nový web najdete zde.

 

Cesta: Titulní stránka > Ředitel Krajského úřadu > Krajský úřad


 

Krajský úřad

Záložky hlavní nabídky

Vyberte:

Návrh pracovní náplně Pracovní komise RHSD pro veřejnou správu

 

 
 

Návrh pracovní náplně Pracovní komise RHSD

pro veřejnou správu

 

 

          plnohodnotný kraj – reforma veřejné správy – historie, současný stav, zastoupení institucí v kraji, vývoj, cesta k plnohodnotnému kraji,

          správní centrum kraje – vize centrálních orgánů – sloučení daňové správy a výběru pojistného – návaznost na administrativní centrum – vše v jednom, podrobná informace o studii KOJ, možnost pro finanční ředitelství, administrativní centrum x sídlo kraje ‑ podrobná informace, seznámení se studií,

          bezpečnost (dálnice D1), kriminalita, integrovaný záchranný systém,

          otázka zvyšování mandatorních výdajů ve veřejné správě (v souvislosti s reformou veřejné správy),

          organizace výběrových řízení na dodavatele na Krajském úřadu kraje Vysočina.

 

Zpracovala Marie Černá s přispěním Miroslava Březiny

 

Kraj Vysočina deleguje to této komise tyto zástupce:

          Marie Černá, náměstkyně hejtmana

          Miroslav Březina, zástupce ředitelky KrÚ

 
 
Zodpovídá: admin
Vytvořeno / změněno: 28.2.2007 / 28.2.2007

Počet návštěv: 54356
 

Zobrazit vyhledávací formulář »


 
 
 



Kontaktní informace

 
Kontakt:
Krajský úřad Kraje Vysočina, Žižkova 1882/57, 586 01 Jihlava, IČO: 70890749, posta@kr-vysocina.cz, tel.: 564 602 111, fax: 564 602 420, skype: kruvysocina, ID datové schránky: ksab3eu

Úřední hodiny:
pondělí a středa: 8.00–17.00, úterý, čtvrtek a pátek 8.00–13.00
, Facebook Kraj Vysočina na Facebooku
Pokladna, CzechPOINT:
pondělí a středa: 8.00–12.00, 13.00-17.00.
 

Nacházíte se v módu "Bez grafiky", takže vidíte tuto stránku bez zdobné grafiky a pokročilého formátování. Pokud váš prohlížeč podporuje CSS2, můžete se přepnout do grafického módu.


 

Odběr novinek