Nacházíte se na archivních webových stránkách Kraje Vysočina. Jejich aktualizace byla ukončena k 31.12.2022. Nový web najdete zde.
Cesta: Titulní stránka > Odpady Vysočiny > My třídíme nejlépe, soutěž obcí
Nevšední způsob nakupování přináší úspory. Novoměstská nemocnice začala s eAukcemi v roce 2004, od té doby jich uspořádala bezmála 300 s předpokládanou hodnotou téměř 204 milionů korun. Elektronická forma nákupu zajistila zdravotníkům transparentnost a navíc úspory převyšující 15 procent, tedy finanční přínos přes 30 milionů korun.
„Při nákupech pro nemocnici nemůže být vždy hlavním kritériem cena. U zdravotnického materiálu je velmi důležitá jeho kvalita, u zdravotnických technologií jejich technická úroveň. Pokud má být veřejná zakázka připravena dobře, musí v ní být zohledněny i tyto parametry, které však nebrání využití eAukcí jako prostředků pro hodnocení nabídek. Proto si myslím, že jsou u nás spokojeni pacienti, kterým se dostává ošetřovatelské péče s použitím kvalitních materiálů, zdravotníci, kteří mají k dispozici moderní přístroje a také management, protože ve většině případů nakupujeme levněji, než jsme předpokládali,“ vysvětlila Ševčíková, která v nemocnici zajišťuje veřejné zakázky od roku 2007.
Zdravotnické zařízení využívá eAukce také na výběr zhotovitelů stavebních prací, poskytovatelů služeb – například firem, které zajišťují odvoz odpadu, ale také dodavatelů potravinářského zboží. „Zavedením eAukcí jsme zajistili transparentnost našich nákupních procesů, což je důležité také pro udržování dobrých vztahů s dodavateli,“ dodala Ševčíková a doplnila, že eAukce jsou úspěšně využívány i při výběru dodavatelů energií, které centrálně zajišťuje zřizovatel nemocnice – Kraj Vysočina.
Zobrazit vyhledávací formulář »
Nacházíte se v módu "Bez grafiky", takže vidíte tuto stránku bez zdobné grafiky a pokročilého formátování. Pokud váš prohlížeč podporuje CSS2, můžete se přepnout do grafického módu.
Krajský úřad Kraje Vysočina, Žižkova 1882/57, 586 01 Jihlava, 2002–2021 webmaster@kr-vysocina.cz
Prohlášení o přístupnosti Zpět do intranetu, Přihlásit se