Nacházíte se na archivních webových stránkách Kraje Vysočina. Jejich aktualizace byla ukončena k 31.12.2022. Nový web najdete zde.
Cesta: Titulní stránka > Servis pro samosprávu > Rada kraje > Zápisy z jednání rady
Vyberte:
Ve fázi nominací může zaslat každý svůj návrh na oblíbenou kulturní akci nebo příkladnou obnovu či oživení památky. Jedinou podmínkou je, aby se daný počin uskutečnil v roce 2012 na území Kraje Vysočina.
Nominovat lze
v oblasti kulturních aktivit např. zajímavé koncerty, festivaly, divadelní a hudební přehlídky, ediční počiny, muzejní expozice nebo výstavy realizované v roce 2012,
v oblasti péče o kulturní dědictví je třeba, aby se obnova památky uskutečnila taktéž v loňském roce na území Kraje Vysočina.
Nominace je možné zasílat
elektronicky prostřednictvím nominačního formuláře,
na e-mail zlatajerabina@kr-vysocina.cz nebo
písemně na adresu Krajský úřad Kraje Vysočina, odbor kultury, památkové péče a cestovního ruchu, Žižkova 57, 587 33 Jihlava s označením "Zlatá jeřabina 2012".
Z došlých nominací bude následně odbornou pracovní skupinou vybráno 30 počinů do kategorie Kulturní aktivita a 30 do kategorie Péče o kulturní dědictví.
Samotné veřejné hlasování v anketě bude probíhat v březnu a dubnu, a to elektronicky na internetových stránkách kraje v sekci kultura a památky, nebo prostřednictvím originálních písemných hlasovacích lístků uveřejněných v novinách Kraj Vysočina. Vyhodnocení ankety proběhne na základě veřejného hlasování a první tři místa v každé kategorii obdrží Cenu Kraje Vysočina za kulturní počin roku 2012 - Zlatá jeřabina. Slavnostní vyhlášení výsledků se uskuteční v květnu 2013.
Výsledky loňského ročníku ankety Zlatá jeřabina naleznete zde.
Zobrazit vyhledávací formulář »
Nacházíte se v módu "Bez grafiky", takže vidíte tuto stránku bez zdobné grafiky a pokročilého formátování. Pokud váš prohlížeč podporuje CSS2, můžete se přepnout do grafického módu.
Krajský úřad Kraje Vysočina, Žižkova 1882/57, 586 01 Jihlava, 2002–2021 webmaster@kr-vysocina.cz
Prohlášení o přístupnosti Zpět do intranetu, Přihlásit se