Nacházíte se na archivních webových stránkách Kraje Vysočina. Jejich aktualizace byla ukončena k 31.12.2022. Nový web najdete zde.

 

Cesta: Titulní stránka > Rozpočet kraje > Dokumenty rozpočtu > Střednědobý výhled rozpočtu


 

Střednědobý výhled rozpočtu

Záložky hlavní nabídky

Vyberte:

Nové globální granty OP VK schváleny

Nové globální granty OP VK schváleny
Kraj Vysočina zvládl úspěšně start druhé etapy globálních grantů Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Návrhy globálních grantů do oblastí podpory 1.1, 1.2 a 1.3 byly 1. 2. 2011 schváleny ministrem školství a kraj tak získá další finanční prostředky na zvyšování kvality ve vzdělávání, podporu rovných příležitostí dětí a žáků včetně dětí a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a další vzdělávání pracovníků škol a školských zařízení. V součtu jde o částku 210 mil. korun, za celé programové období 2007 – 2013 bude z Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost na globální granty kraje Vysočina poskytnuta částka ve výši 753 mil. korun.
 

 
 

Vyhlášení prvních výzev z nových globálních grantů je plánováno na jaro letošního roku. Bližší informace na www.vysocina-finance.cz.

 

  • Jana Hadravová, odbor regionálního rozvoje
    Krajský úřad kraje Vysočina
    e-mail: hadravova.j@kr-vysocina.cz
 
 
Zodpovídá: Ing. Jitka Svatošová
Vytvořeno / změněno: 2.2.2011 / 2.2.2011

Počet návštěv: 10319
 

Zobrazit vyhledávací formulář »


 
 
 



Kontaktní informace

 
Kontakt:
Krajský úřad Kraje Vysočina, Žižkova 1882/57, 586 01 Jihlava, IČO: 70890749, posta@kr-vysocina.cz, tel.: 564 602 111, fax: 564 602 420, skype: kruvysocina, ID datové schránky: ksab3eu

Úřední hodiny:
pondělí a středa: 8.00–17.00, úterý, čtvrtek a pátek 8.00–13.00
, Facebook Kraj Vysočina na Facebooku
Pokladna, CzechPOINT:
pondělí a středa: 8.00–12.00, 13.00-17.00.
 

Nacházíte se v módu "Bez grafiky", takže vidíte tuto stránku bez zdobné grafiky a pokročilého formátování. Pokud váš prohlížeč podporuje CSS2, můžete se přepnout do grafického módu.


 

Odběr novinek