Nacházíte se na archivních webových stránkách Kraje Vysočina. Jejich aktualizace byla ukončena k 31.12.2022. Nový web najdete zde.
Cesta: Titulní stránka > Servis pro novináře > Zastupitelstvo > podklady pro jednání
Po výběru příslušné nemocniční ambulance je potřeba vypsat nutné základní údaje – jméno, příjmení, rodné číslo a kontaktní údaj (email nebo telefon). Po vyplnění bude objednávka uložena a informace/potvrzení přijde uživateli na zadaný kontakt. Takto vytvořená rezervace je jednorázová, bez možnosti další změny nebo zrušení, pro další objednání je třeba postupovat opět stejným způsobem.
Zabezpečené osobní účty jsou nadále beze změny a zůstávají aktivní pro všechny, kteří je mají. Výhodou účtů je možnost další správy zadaných rezervací k lékaři, jednodušší vytvoření více rezervací v případě chronických pacientů nebo jednodušší možnost vytvářet rezervace nejen pro sebe, ale zároveň pro zastupované osoby např. děti. Zrušení zadané rezervace nebo její změna je tak nadále možná jen pro rezervace vytvořené v osobním účtu.
Systém naleznete na www.eambulance.cz, ambulance dostupné pro internetové objednání jsou plně v kompetenci příslušných nemocnic.
Zobrazit vyhledávací formulář »
Nacházíte se v módu "Bez grafiky", takže vidíte tuto stránku bez zdobné grafiky a pokročilého formátování. Pokud váš prohlížeč podporuje CSS2, můžete se přepnout do grafického módu.
Krajský úřad Kraje Vysočina, Žižkova 1882/57, 586 01 Jihlava, 2002–2021 webmaster@kr-vysocina.cz
Prohlášení o přístupnosti Přihlásit se