Nacházíte se na archivních webových stránkách Kraje Vysočina. Jejich aktualizace byla ukončena k 31.12.2022. Nový web najdete zde.

 

Cesta: Titulní stránka > Portál územního plánování a stavebního řádu KrÚ Kraje Vysočina > Oddělení stavebního řádu > Výkon státní správy v přenesené působnosti


 

Odborná pracovnice/odborný pracovník projektu Tvorba systému sociálně zdravotního pomezí v Kraji Vysočina odboru zdravotnictví

Dokument je uložen v archivu
kraj
Přihlášku v písemné podobě je nutno doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději dne 11. 7. 2022 do 12.00 hod. Přihlášku podejte prostřednictvím podatelny, e-podatelny na adresu posta@kr-vysocina.cz nebo poštou na adresu Krajský úřad Kraje Vysočina, Žižkova 1882/57, 586 01 Jihlava. Kontaktní osoba: Ing. Eva Plachá, tel: 564 602 106, e-mail: placha.e@kr-vysocina.cz.
 

 
 

požadujeme:

  • vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu se zaměřením zdravotně-sociálním nebo sociálním
  • orientace v zákoně č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách a podmínkách jejich poskytování, v platném znění
  • orientace v zákoně č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, v platném znění
  • orientace ve financování zdravotních a sociálních služeb
  • komunikační a organizační schopnosti, smysl pro týmovou práci
  • řidičské oprávnění skupiny „B“, schopnost a ochotu řídit služební motorové vozidlo při výkonu svěřených pracovních činností

 výhodou:

  • zkušenosti v poskytování zdravotních nebo sociálních služeb
  • znalost nemocničního prostředí
  • znalost zdravotně sociálního prostředí

 nabízíme:

  • perspektivní pozici
  • zázemí stabilní organizace
  • pracovní poměr na dobu určitou
  • zahájení pracovního poměru ihned po ukončení výběrového řízení
  • plný pracovní úvazek
  • 11. platovou třídu, platové podmínky dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů
  • odpovídající finanční ohodnocení, možnost nadtarifních a mimořádných složek platu1)
  • trvalou podporu profesního a osobního růstu, podporu k zapracování
  • vstřícné pracovní podmínky a pestrý benefitní program

 uchazečka/uchazeč předloží písemnou přihlášku, která musí obsahovat tyto náležitosti:

  • jméno a příjmení, titul
  • datum a místo narození
  • státní příslušnost
  • místo trvalého pobytu
  • číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizí/ho státní/ho občanku/občana
  • kontaktní spojení (telefonní, e-mailové)
  • datum a podpis

 k přihlášce je nutno přiložit:

  • životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech
  • výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (u cizinců obdobný doklad příslušného státu)
  • ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

Přihlášku v písemné podobě je nutno doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději dne 11. 7. 2022 do 12.00 hod.

Přihlášku podejte prostřednictvím podatelny, e-podatelny na adresu posta@kr-vysocina.cz nebo poštou na adresu Krajský úřad Kraje Vysočina, Žižkova 1882/57, 586 01 Jihlava.

1)     Podmínky dle Části šesté, Hlavy III., zákona č. 262/2006 Sb., zákoníku práce, ve znění pozdějších předpisů.

Úplné znění inzerátu najdete v níže uvedené příloze.

 

 
 
Zodpovídá: Jana Činčárová
Vytvořeno / změněno: 15.6.2022 / 15.6.2022 | Zveřejnit do: 11.7.2022 | Úřední deska od-do: 15.6.2022-11.7.2022

Počet návštěv: 1599
 

Zobrazit vyhledávací formulář »


 
 
 



Kontaktní informace

 
Kontakt:
Krajský úřad Kraje Vysočina, Žižkova 1882/57, 586 01 Jihlava, IČO: 70890749, posta@kr-vysocina.cz, tel.: 564 602 111, fax: 564 602 420, skype: kruvysocina, ID datové schránky: ksab3eu

Úřední hodiny:
pondělí a středa: 8.00–17.00, úterý, čtvrtek a pátek 8.00–13.00
, Facebook Kraj Vysočina na Facebooku
Pokladna, CzechPOINT:
pondělí a středa: 8.00–12.00, 13.00-17.00.
 

Nacházíte se v módu "Bez grafiky", takže vidíte tuto stránku bez zdobné grafiky a pokročilého formátování. Pokud váš prohlížeč podporuje CSS2, můžete se přepnout do grafického módu.


 

Odběr novinek