Nacházíte se na archivních webových stránkách Kraje Vysočina. Jejich aktualizace byla ukončena k 31.12.2022. Nový web najdete zde.
Cesta: Titulní stránka > Servis pro samosprávu > Právní předpisy kraje a rozhodnutí hejtmana > Nařízení
Vyberte:
„Kraj a tým náměstka pro oblast sociálních věcí Pavla Fraňka je připraven na požadavky domova flexibilně reagovat. Pokud jde o asistenci profesionálních hasičů, je jejich přítomnost prozatím domluvena do 14. dubna, nebo dle potřeby, která bude definována poté, co krajská hygiena zopakuje po odeznění příznaků u klientů odběry,“ informoval hejtman Kraje Vysočina Jiří Běhounek
Podle informací ředitelky domova Hany Hlaváčkové dnes do týmu nastoupily dvě nové zdravotní sestry. Spolupráce pokračuje s týmem rotujícího tříčlenného týmu profesionálních hasičů, tří mediků, jednoho záchranáře, pečovatelek a dalších dobrovolníků. „Klienti si už zvykli na přítomnost hasičů ve speciálních oblecích. Jejich pomoc v zařízení je pro nás velkým odlehčením, pracují v maximálním nasazení, stejně jako všichni ostatní v domově. V tuto chvíli je všech 18 klientů v uspokojivém zdravotním stavu, který si nevyžaduje hospitalizaci. I přesto platí dohoda s Nemocnicí Havlíčkův Brod, že v případě zhoršení zdravotního stavu jsou na jejich infekčním oddělení schopni okamžitě naše klienty přijmout a poskytnout jim nezbytnou péči,“ informovala ředitelka Hana Hlaváčková.
Přísná karanténa platí v Domově se zvláštním režimem Břevnice od 1. 4. 2020, Krajská hygienická stanice Kraje Vysočina se sídlem v Jihlavě o ní rozhodla na dobu minimálně 14 dnů nebo do odvolání. Další opatření v Domově Břevnice budou přijímána právě na základě dalších doporučení krajské hygienické stanice.
Zobrazit vyhledávací formulář »
Nacházíte se v módu "Bez grafiky", takže vidíte tuto stránku bez zdobné grafiky a pokročilého formátování. Pokud váš prohlížeč podporuje CSS2, můžete se přepnout do grafického módu.
Krajský úřad Kraje Vysočina, Žižkova 1882/57, 586 01 Jihlava, 2002–2021 webmaster@kr-vysocina.cz
Prohlášení o přístupnosti Zpět do intranetu, Přihlásit se