Nacházíte se na archivních webových stránkách Kraje Vysočina. Jejich aktualizace byla ukončena k 31.12.2022. Nový web najdete zde.
Cesta: Titulní stránka > Finance > Fond Vysočiny > Rada Fondu Vysočiny > zápisy ze zasedání
Vyberte:
Pečujete doma o blízkou osobu? Přemýšlíte o tom do budoucna? Nevíte, jak na to? Potřebujete poradit? Pokud Vás zajímají odpovědi na tyto otázky, neváhejte se zúčastnit setkání neformálních pečujících, které se uskuteční v pondělí 8. dubna 2019 od 10 hodin v sídle Kraje Vysočina v Jihlavě. Dozvíte se potřebné informace o tom, co dělat před tím, než začnete o blízkou osobu pečovat, jaké máte možnosti finanční podpory a jak si o ní zažádat.
Odborníci Vám také poradí, na které úřady a instituce se můžete obrátit, jaké sociální, či zdravotní služby Vám mohou pomoci. Dozvíte se třeba i to, že je možné pomáhat i slovem, svojí přítomností a osobním zájmem. O tom všem budou hovořit odborníci ze svého oboru, kteří Vám budou k dispozici i po konci setkání k osobní konzultaci Vaší situace.
Účastníci setkání si domů odnesou praktickou příručku s názvem „Jak na péči“, která vznikla v rámci projektu Podpora neformálních pečujících na Fondu dalšího vzdělávání v Praze. Příručka nabízí ucelený přehled rad a kontaktů v případě řešení rozmanitých situací při domácí péči o své blízké.
Setkání se uskuteční pod záštitou náměstka hejtmana Kraje Vysočina Pavla Fraňka a všichni zájemci jsou srdečně zváni. Jako poděkování na Vás bude čekat drobné pohoštění, v rámci kterého si můžete vyměnit svoje zkušenosti a poznatky s ostatními pečujícími.
Neváhejte se setkání zúčastnit, zajistěte si své místo v sále a kontaktujte organizátory uvedené v pozvánce. Těšíme se na Vaši účast.
Zobrazit vyhledávací formulář »
Nacházíte se v módu "Bez grafiky", takže vidíte tuto stránku bez zdobné grafiky a pokročilého formátování. Pokud váš prohlížeč podporuje CSS2, můžete se přepnout do grafického módu.
Krajský úřad Kraje Vysočina, Žižkova 1882/57, 586 01 Jihlava, 2002–2021 webmaster@kr-vysocina.cz
Prohlášení o přístupnosti Zpět do intranetu, Přihlásit se