Nacházíte se na archivních webových stránkách Kraje Vysočina. Jejich aktualizace byla ukončena k 31.12.2022. Nový web najdete zde.
Cesta: Titulní stránka > O Kraji Vysočina > Vysočina a krajský úřad > Ředitel
Vyberte:
Plán činnosti finančního výboru Zastupitelstva kraje Vysočina
1. Výbor se schází podle potřeby.
2. Jednání výboru se řídí jednacím řádem výboru zastupitelstva kraje.
3. Kontrolní činnost výboru bude prováděna i ve skupinách jmenovaných na jednání výboru.
Finanční výbor ve své práci předpokládá úzkou spolupráci se zástupci hejtmana, radními, ředitelkou úřadu s cílem aktivně pomoci řešit náročné úkoly spojené s činností krajského úřadu, především na úseku hospodaření s majetkem a finančními prostředky kraje.
Na jednání výboru budou zváni příslušní vedoucí pracovníci úřadu i řízených organizací v zájmu řádného projednání problematiky příslušného odvětví.
V roce 2002 se bude finanční výbor zejména zabývat:
· převodem zařízení na kraj,
· hospodaření s majetkem a finančními prostředky kraje,
· rozpisem rozpočtu KrÚ a jeho úpravami,
· využitím dotací poskytnutých krajem z jeho prostředků obcím, řízeným organizacím,
· auditu hospodaření KrÚ za rok 2001,
· výběrovým řízením,
· hospodaření na příslušných úsecích vybraných odborů.
Finanční výbor zabezpečí i další úkoly související s jeho činností, kterými jej pověří zastupitelstvo kraje.
Zobrazit vyhledávací formulář »
Nacházíte se v módu "Bez grafiky", takže vidíte tuto stránku bez zdobné grafiky a pokročilého formátování. Pokud váš prohlížeč podporuje CSS2, můžete se přepnout do grafického módu.
Krajský úřad Kraje Vysočina, Žižkova 1882/57, 586 01 Jihlava, 2002–2021 webmaster@kr-vysocina.cz
Prohlášení o přístupnosti Přihlásit se