Nacházíte se na archivních webových stránkách Kraje Vysočina. Jejich aktualizace byla ukončena k 31.12.2022. Nový web najdete zde.
Cesta: Titulní stránka > Servis pro novináře > Zastupitelstvo > podklady pro jednání
Plán činnosti finančního výboru Zastupitelstva kraje Vysočina
1. Výbor se schází podle potřeby.
2. Jednání výboru se řídí jednacím řádem výboru zastupitelstva kraje.
3. Kontrolní činnost výboru bude prováděna i ve skupinách jmenovaných na jednání výboru.
Finanční výbor ve své práci předpokládá úzkou spolupráci se zástupci hejtmana, radními, ředitelkou úřadu s cílem aktivně pomoci řešit náročné úkoly spojené s činností krajského úřadu, především na úseku hospodaření s majetkem a finančními prostředky kraje.
Na jednání výboru budou zváni příslušní vedoucí pracovníci úřadu i řízených organizací v zájmu řádného projednání problematiky příslušného odvětví.
V roce 2002 se bude finanční výbor zejména zabývat:
· převodem zařízení na kraj,
· hospodaření s majetkem a finančními prostředky kraje,
· rozpisem rozpočtu KrÚ a jeho úpravami,
· využitím dotací poskytnutých krajem z jeho prostředků obcím, řízeným organizacím,
· auditu hospodaření KrÚ za rok 2001,
· výběrovým řízením,
· hospodaření na příslušných úsecích vybraných odborů.
Finanční výbor zabezpečí i další úkoly související s jeho činností, kterými jej pověří zastupitelstvo kraje.
Zobrazit vyhledávací formulář »
Nacházíte se v módu "Bez grafiky", takže vidíte tuto stránku bez zdobné grafiky a pokročilého formátování. Pokud váš prohlížeč podporuje CSS2, můžete se přepnout do grafického módu.
Krajský úřad Kraje Vysočina, Žižkova 1882/57, 586 01 Jihlava, 2002–2021 webmaster@kr-vysocina.cz
Prohlášení o přístupnosti Přihlásit se