Nacházíte se na archivních webových stránkách Kraje Vysočina. Jejich aktualizace byla ukončena k 31.12.2022. Nový web najdete zde.
Cesta: Titulní stránka > Servis pro novináře > Tiskové zprávy > 2019
Krajský úřad akceptuje jako přílohu podání soubory ( formát popisuje vyhláška 259/2012 Sb.) v těchto formátech :
Příjem podání prostřednictvím emailové schránky je potvrzen následující automaticky generovanou zprávou:
Elektronická podatelna Kraje Vysočina, 10.3.2010 13:47:25 Vážená paní / Vážený pane, tato zpráva je generována automaticky systémem elektronické podatelny. Na tuto zprávu prosím neodpovídejte. Vaše podání ze dne: 10.3.2010 12:41:08 doručené na adresu el. podatelny bylo přijato a zaevidováno s těmito základními údaji:Identifikátor dokumentu: KUJI.....Datum zaevidování: 10.3.2010 13:47:06Váš osobní přístupový kód: KUJI.... Vaše evidenční údaje: E-podání .... Předmět: ..... Vaše podání bylo předáno k vyřízení příslušnému orgánu. O vyřízení podání budete informováni. V případě potřeby a Vašeho zájmu můžete získat průběžnou informaci o stavu vyřízení písemnosti zasláním e-mailové zprávy s předmětem: "Zadost o stav KUJI........." na adresu ........... Vaše podání bylo přijato .........S pozdravem .........Podání prostřednictvím datových schránek - potvrzení příjmu podání
Příjem podání prostřednictvím datové schránky není potvrzován.
V případě, že zpráva nebude z technických důvodů čitelná (například porušený soubor, nepovolený formát zprávy, zpráva infikována virem …apod.), bude informace o nepřijetí zprávy podatelnou neprodleně sdělena odesílateli zasláním zprávy s uvedením důvodů pro její nepřijetí. Pokud bude zpráva obsahovat kód, který by mohl poškodit informační systém (vir), dojde k odstranění celé zprávy, nebo této škodlivé části z dalšího zpracování zprávy; ta část zprávy, která nebude v důsledku výše uvedených skutečností odstraněna, však bude standardním způsobem zpracována.
Nevyžádaná obchodní sdělení (zejména opakované reklamní informace) mohou být za podmínek stanovených zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti a o změně některých zákonů (zákon o některých službách informační společnosti) elektronickou podatelnou odmítnuty, a to i automaticky. Zpráva o odmítnutí datové zprávy obsahuje důvod odmítnutí zprávy s následujícím textem:
Elektronická podatelna Kraje Vysočina, 10.3.2010 13:47:25 Vážená paní / Vážený pane, tato zpráva je generována automaticky systémem elektronické podatelny. Na tuto zprávu prosím neodpovídejte. Vaše podání ze dne: ...... , předmět: ........ nebylo z technický příčin přijato..... Upřesnění chyby .... Odstraňte prosím příslušnou závadu a podání opakujte.S pozdravem ......Vaše dotazy týkající se provozu elektronické podatelny zasílejte na elektronickou adresu zak.k@kr-vysocina.cz , případně volejte na tel. č. 564 602 309. Dotazy týkající se provozu el. podatelny jsou vyřizovány mimo pořadí Odborem informatiky Krajského úřadu Kraje Vysočina, formou a způsobem, který je odpovídající k povaze věci (dotazu).
Seznam právních předpisů, podle kterých je možné vůči krajskému úřadu činit právní úkony v elektronické podobě
S využitím uznávaného nebo kvalifikovaného elektronického podpisu lze vůči orgánům kraje činit platná podání, aniž by bylo třeba následně elektronická podání "doplňovat" listinnou formou. Výjimku z uvedeného pravidla tvoří ty agendy, v nichž je třeba k samotnému podání přikládat povinné přílohy, které byly v listinné podobě vyhotoveny subjektem odlišným od podatele, a dále ty správní agendy, v nichž je zvláštním zákonem stanoveno povinné použití tištěných formulářů nebo papírové formy. Konkrétní informace ve vztahu k jednotlivým správním agendám poskytnou podatelům funkčně příslušné odbory nebo oddělení krajského úřadu. Žádosti o tyto informace lze podávat emailem, telefonicky, faxem nebo písemně. Tyto dotazy zodpovídají funkčně příslušné útvary krajského úřadu obratem a bezplatně. Bez použití jakéhokoliv druhu elektronického podpisu lze v současné době činit platná podání zejména v případech, kdy má být podání vyřizováno podle zákona č.123/1998 Sb., o právu na informace o životním prostředí, v platném znění, podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, v platném znění a dále při podávání podnětů a stížností, včetně podnětů a stížností podávaných podle správního řádu.
Po přijetí elektronického podání, je elektronická písemnost předána do spisové služby úřadu. Další postup zpracování je již stejný jako u běžného podání.
Pokud se při příjmu dokumentu zjistí, že doručený dokument je neúplný nebo nečitelný a lze určit odesílatele tohoto dokumentu, bude adresát vyrozuměn o zjištěné vadě dokumentu a bude mu stanoven další postup.
Zobrazit vyhledávací formulář »
Nacházíte se v módu "Bez grafiky", takže vidíte tuto stránku bez zdobné grafiky a pokročilého formátování. Pokud váš prohlížeč podporuje CSS2, můžete se přepnout do grafického módu.
Krajský úřad Kraje Vysočina, Žižkova 1882/57, 586 01 Jihlava, 2002–2021 webmaster@kr-vysocina.cz
Prohlášení o přístupnosti Přihlásit se