Nacházíte se na archivních webových stránkách Kraje Vysočina. Jejich aktualizace byla ukončena k 31.12.2022. Nový web najdete zde.
Cesta: Titulní stránka > Finance > Fond Vysočiny > Rada Fondu Vysočiny > zápisy ze zasedání
Vyberte:
„Do Třebíče jsme přemístili téměř tři stovky exponátů, které jsme ještě tematicky doplnily o předměty z našich depozitářů. Výstava navíc ukazuje i nelehkou práci muzejníků, jako je preparování, konzervování nebo čištění vzácných kousků. Součástí je i interaktivní dětská část expozice,“ říká kurátorka Božena Kabelíková. Dodává, že poslední úpravy podoby interiérů dělal tým třebíčských muzejníků ještě pár hodin před samotnou vernisáží.
Výstava Poklady Vysočiny je společným projektem čtyř muzeí a tří galerií, které zřizuje Kraj Vysočina. „Cením si toho, že muzea a galerie na Vysočině jsou jedna velká rodina, která se spolu dokáže domluvit a spolupracovat. Výsledkem je tato unikátní výstava, která ukazuje to nejlepší z krajských sbírek,“ pochvaluje si radní Marie Kružíková. Na Zámku Třebíč bude výstava Poklady Vysočiny k vidění do 29. května, kdy ji ukončí Veletrh muzeí ČR. Poté se přesune do Horácké galerie v Novém Městě na Moravě, kde bude k vidění od 12. června do 30. srpna. Poklady Vysočiny zamíří také do Pelhřimova a svou cestu po regionu zakončí na přelomu roku v Havlíčkově Brodě.
Na provoz muzeí a galerií Kraj Vysočina ročně přispívá částkou přesahující 60 milionů korun. Pracuje v nich zhruba 130 zaměstnanců, kteří pečují o více než 326 000 položek s více než 500 000 kusy sbírkových předmětů. Krajem zřízená muzea a galerie navštíví ročně asi 180 000 lidí.
Všechny důležité informace týkající se výstavy najdete na oficiálním webu poklady-vysociny.cz.
Zobrazit vyhledávací formulář »
Nacházíte se v módu "Bez grafiky", takže vidíte tuto stránku bez zdobné grafiky a pokročilého formátování. Pokud váš prohlížeč podporuje CSS2, můžete se přepnout do grafického módu.
Krajský úřad Kraje Vysočina, Žižkova 1882/57, 586 01 Jihlava, 2002–2021 webmaster@kr-vysocina.cz
Prohlášení o přístupnosti Zpět do intranetu, Přihlásit se