Nacházíte se na archivních webových stránkách Kraje Vysočina. Jejich aktualizace byla ukončena k 31.12.2022. Nový web najdete zde.
Cesta: Titulní stránka > Servis pro novináře > Tiskové zprávy > 2010
POZVÁNKA
na zasedání Dopravní komise
Rady kraje Vysočina č. 2/2005
Vážená
paní kolegyně,
Vážený
pane kolego,
dovoluji
si Vás pozvat na zasedání Dopravní komise Rady kraje Vysočina č. 2/2005, které
se bude konat
v pátek 20. května 2005
od 10:00 hod.
v sídle Městského
úřadu, Žižkova 1, Žďár nad Sázavou (mapka je v příloze),
zasedací místnost rady
města, II. patro, naproti schodišti.
Návrh
programu:
1.
Zahájení;
2. Projednání zařazení nových požadavků do zásobníku - pořadníku investičních akcí a souvislých oprav (zařazené pod čarou);
3. Projednání požadavku obce Osová Bitýška k odklonu vedení dopravy mimo zastavěné území obce;
4. Informace k průběhu zařazování investičních akcí a souvislých oprav do pořadníku na základě schválených kritérií radou kraje;
5. Informace o stavu pasportů místních komunikací obcí kraje Vysočina dle zákona 13/1997 Sb.;
6. Projednání projektů k realizaci pro plánovací období 2007 - 2013 financovaných ze zdrojů Fondů Evropské Unie;
7. Informace k plnění úkolů v přenesené působnosti ODSH (odbor dopravy a silničního hospodářství) k vážení vozidel na komunikacích v kraji Vysočina a plnění SOD (státní odborný dozor) dle zákona 111/1994 Sb.;
8. Diskuse, různé;
9. Závěr.
V případě, že se tohoto zasedání nebudete moci zúčastnit, sdělte prosím svoji omluvu Kateřině Nedvědové na telefonním čísle 564 602 162 (popřípadě 724 650 156) nebo na e-mailové adrese nedvedova.k@kr-vysocina.cz.
S díky
a pozdravem
Ing.
Václav Kodet v. r.
předseda
Dopravní komise Rady kraje Vysočina
Zobrazit vyhledávací formulář »
Nacházíte se v módu "Bez grafiky", takže vidíte tuto stránku bez zdobné grafiky a pokročilého formátování. Pokud váš prohlížeč podporuje CSS2, můžete se přepnout do grafického módu.
Krajský úřad Kraje Vysočina, Žižkova 1882/57, 586 01 Jihlava, 2002–2021 webmaster@kr-vysocina.cz
Prohlášení o přístupnosti Zpět do intranetu, Přihlásit se