Nacházíte se na archivních webových stránkách Kraje Vysočina. Jejich aktualizace byla ukončena k 31.12.2022. Nový web najdete zde.
Cesta: Titulní stránka > Finance > Pravidla Rady Kraje Vysočina
Vyberte:
POZVÁNKA
na zasedání Dopravní komise Rady kraje Vysočina č. 3/2007
Vážená paní kolegyně,
Vážený pane kolego,
dovoluji si Vás pozvat na zasedání Dopravní komise Rady kraje Vysočina č. 3/2007, které se bude konat
v pátek 18. května 2007 od 10:00 hod.
v sídle Krajské správy a údržby silnic Vysočiny, Kosovská 16, Jihlava
(zasedací místnost).
Návrh programu:
1. Zahájení;
2. Kontrola plnění usnesení dopravní komise z jednání dne 30. 3. 2007;
3. Projednání zařazení nových požadavků do zásobníku – pořadníku investičních akcí a souvislých oprav (zařazení pod čarou)
- Přibyslav (OM), Pálovice, Želetava;
4. Projednání jiných požadavků měst a obcí
- Nové Veselí (OM), Velká Losenice (OM), Číchov (OM), Polnička (OM), Třebíč (OM), Božejov (OM), Jimramov (OM), Červená Řečice (OM), okružní křižovatka v Bystřici nad Pernštejnem (OM), žádost KSÚSV – náhrada nákladů spojených s obojživelníky u Víru;
5. Informace k hospodaření SÚS za rok 2006;
6. Informace ke stavu BESIP v kraji Vysočina;
7. Diskuse, různé;
8. Závěr.
Podkladové materiály na jednání Dopravní komise Rady kraje Vysočina č. 3/2007 Vám budou zaslány v elektronické podobě v pátek dne 11. května 2007. V tištěné podobě budou připraveny přímo na zasedání komise.
V případě, že se tohoto zasedání nebudete moci zúčastnit, sdělte prosím svoji omluvu Kateřině Nedvědové na telefonním čísle 564 602 162, 724 650 156 nebo na e-mailové adrese nedvedova.k@kr-vysocina.cz.
S díky
a pozdravem
Ing. Václav Kodet v. r.
předseda Dopravní komise Rady kraje Vysočina
Zobrazit vyhledávací formulář »
Nacházíte se v módu "Bez grafiky", takže vidíte tuto stránku bez zdobné grafiky a pokročilého formátování. Pokud váš prohlížeč podporuje CSS2, můžete se přepnout do grafického módu.
Krajský úřad Kraje Vysočina, Žižkova 1882/57, 586 01 Jihlava, 2002–2021 webmaster@kr-vysocina.cz
Prohlášení o přístupnosti Zpět do intranetu, Přihlásit se