Nacházíte se na archivních webových stránkách Kraje Vysočina. Jejich aktualizace byla ukončena k 31.12.2022. Nový web najdete zde.
Cesta: Titulní stránka > Portál územního plánování a stavebního řádu KrÚ Kraje Vysočina > Oddělení stavebního řádu > Výkon státní správy v přenesené působnosti
POZVÁNKA
na zasedání Kontrolního výboru Zastupitelstva kraje Vysočina č. 3/2006
Vážená paní kolegyně,
Vážený pane kolego,
dovoluji si Vás pozvat na zasedání Kontrolního výboru Zastupitelstva kraje Vysočina č. 3/2006, které se bude konat v souladu s naším plánem
v pondělí 13. března 2006 od 9:30 hod.
v sídle Krajského úřadu kraje Vysočina, Žižkova 57, Jihlava
(budova A, zasedací místnost 2.21).
Návrh programu:
1. Zahájení, schválení zápisu z KV 2/2006, schválení programu, kontrola úkolů;
2. Průběh kontrolní akce právní soulad vybraných zásad kraje s normativní právní úpravou – zobecnění dosavadních poznatků, koordinace postupu, časový výhled postupu a ukončení práce v kontrolních skupinách;
3. Zpráva o projednání stanoviska KV k oddlužení nemocnic na KZ 1-06 a o reakci hejtmana kraje vůči vládě ČR;
4. Zahájení kontroly - stav v problematice petic a stížností v r. 2005;
5. Různé (stanovisko předsedy KV k návrhu FV na násl. kontrolu ZZS);
6. Závěr.
S předpokladem podání aktuální informace představitelem Rady kraje Vysočina resp. Krajského úřadu kraje Vysočina a otevření diskuse v rámci každého bodu.
V případě, že se tohoto zasedání nebudete moci zúčastnit, sdělte prosím svoji omluvu Kateřině Nedvědové na telefonním čísle 564 602 162 (popř. 724 650 156) nebo na e-mailové adrese nedvedova.k@kr-vysocina.cz.
S úctou
JUDr. Drahoslav Oulehla v. r.
předseda Kontrolního výboru Zastupitelstva kraje Vysočina
Zobrazit vyhledávací formulář »
Nacházíte se v módu "Bez grafiky", takže vidíte tuto stránku bez zdobné grafiky a pokročilého formátování. Pokud váš prohlížeč podporuje CSS2, můžete se přepnout do grafického módu.
Krajský úřad Kraje Vysočina, Žižkova 1882/57, 586 01 Jihlava, 2002–2021 webmaster@kr-vysocina.cz
Prohlášení o přístupnosti Zpět do intranetu, Přihlásit se