Nacházíte se na archivních webových stránkách Kraje Vysočina. Jejich aktualizace byla ukončena k 31.12.2022. Nový web najdete zde.
Cesta: Titulní stránka > Dokumenty odborů > Oddělení právní a krajského živnostenského úřadu
POZVÁNKA
na zasedání Rozpočtové komise Rady kraje Vysočina č. 8/2002
Vážená paní kolegyně,
Vážený pane kolego,
dovolujeme si Vás pozvat na zasedání Rozpočtové komise Rady kraje Vysočina č. 8/2002, které se bude konat
dne 28. listopadu 2002 ve 14.00 hod.
v budově krajského úřadu, Žižkova 57, Jihlava (pavilon A, zas. místnost č. 2.21)
s tímto programem:
1. Zahájení jednání;
2. Rozpočet kraje Vysočina na rok 2003;
3. Diskuse;
4. Závěr.
Podkladové pracovní materiály Vám budou předloženy přímo na zasedání komise.
Pokud máte zájem o zaslání materiálů v elektronické podobě, kontaktujte nás s využitím jedné z níže uvedených možností.
Vzhledem k tomu, že máme zájem, aby jednání bylo pro všechny zúčastněné užitečné, efektivní a organizačně kvalitně zajištěné, potvrďte prosím svoji účast na tomto jednání na telefonním čísle 564 602 162 nebo na e-mailové adrese nedvedova.k@kr-vysocina.cz nejpozději do 26. listopadu 2002.
S díky
a pozdravem
Miloš Vystrčil v. r.
předseda Rozpočtové komise
Rady kraje Vysočina
Rozdělovník:
· Členové rozpočtové komise: Bambula Leopold
Březina Miroslav, Ing.
Doucha Bohuslav, Ing.
Hloušek Bohumil, Mgr.
Chvátal Oldřich, Bc.
Kudyn Jaroslav, Ing.
Paločko Vladimír, Ing.
Přibyl Josef, Ing.
Toufar Josef, Ing.
Vystrčil Miloš, RNDr.
Zahrádka Miroslav, Ing.
· Vladimír Dolejš – předseda finančního výboru
· Ing. Petr Kolář – vedoucí majetkového odboru KrÚ
· Ing. Anna Krištofová – vedoucí ekonomického odboru KrÚ
· Ing. Michal Šulc – tajemník rozpočtové komise
Zobrazit vyhledávací formulář »
Nacházíte se v módu "Bez grafiky", takže vidíte tuto stránku bez zdobné grafiky a pokročilého formátování. Pokud váš prohlížeč podporuje CSS2, můžete se přepnout do grafického módu.
Krajský úřad Kraje Vysočina, Žižkova 1882/57, 586 01 Jihlava, 2002–2021 webmaster@kr-vysocina.cz
Prohlášení o přístupnosti Zpět do intranetu, Přihlásit se