Nacházíte se na archivních webových stránkách Kraje Vysočina. Jejich aktualizace byla ukončena k 31.12.2022. Nový web najdete zde.
Cesta: Titulní stránka > Rozpočet kraje > Dokumenty rozpočtu > Střednědobý výhled rozpočtu
Vyberte:
POZVÁNKA
na zasedání Výboru regionálního rozvoje Zastupitelstva kraje Vysočina č. 5/2006
Vážená paní kolegyně,
Vážený pane kolego,
dovoluji si Vás pozvat na zasedání Výboru regionálního rozvoje Zastupitelstva kraje Vysočina č. 5/2006, které se bude konat
ve čtvrtek 21. září 2006 v 9:00 hodin,
v sídle Krajského úřadu kraje Vysočina, Žižkova 57, Jihlava,
(zasedací místnost C 4.23)
Návrh programu:
1. Zahájení;
2. Grantový program Bydlete na venkově 2006;
3. Žádosti obcí Rovečné a Bačice o změnu účelu poskytnuté dotace v rámci POVV;
4. Diskuse o možných změnách v Zásadách POVV pro rok 2007;
5. Úprava statutu FV;
6. Informace ke grantovým schématům pro podnikatele v rámci SROP - 3. výzva (drobní podnikatelé, MSP);
7. Příprava na čerpání SF – Projekt Partnerství:
· Open Days v Bruselu;
· Integrované projekty na Vysočině;
· Výsledky analýzy NNO v kraji Vysočina, spolupráce s KOUS, Civic;
8. Koncepční materiály – výsledky studií průmyslových zón a brownfields;
9. Informace z ORR – informace o uzavření partnerské smlouvy s italským regionem Friuli Venezia Giulia;
10. Projekt zdravá města a Zdravý region v kraji Vysočina;
11. Diskuse a různé;
12. Závěr.
V případě, že se tohoto zasedání nebudete moci zúčastnit, sdělte prosím svoji omluvu Janu Jarošovi na telefonním čísle 564 602 132 (popřípadě 724 650 151) nebo na e‑mailové adrese jaros.j@kr-vysocina.cz .
S díky a pozdravem
Jonáš Vítězslav v. r.
předseda Výboru regionálního rozvoje Zastupitelstva kraje Vysočina
Zobrazit vyhledávací formulář »
Nacházíte se v módu "Bez grafiky", takže vidíte tuto stránku bez zdobné grafiky a pokročilého formátování. Pokud váš prohlížeč podporuje CSS2, můžete se přepnout do grafického módu.
Krajský úřad Kraje Vysočina, Žižkova 1882/57, 586 01 Jihlava, 2002–2021 webmaster@kr-vysocina.cz
Prohlášení o přístupnosti Zpět do intranetu, Přihlásit se