Nacházíte se na archivních webových stránkách Kraje Vysočina. Jejich aktualizace byla ukončena k 31.12.2022. Nový web najdete zde.

 

Cesta: Titulní stránka > Kancelář Kraje Vysočina v Bruselu > O kanceláři


 

Proces získání přístupu do systému Czech POINT po podání žádosti o dotaci

Dokument je uložen v archivu
Czech POINT
 

 
 

Vydávat ověřené výstupy podle zákona 365/2000 Sb. a jeho novely 269/2007 Sb. mohou krajské úřady, matriční úřady, zastupitelské úřady a další úřady, které jsou uvedeny ve Vyhlášce o kontaktních místech veřejné správy, která je průběžně novelizována. Obce, které se přihlásily o udělení na zřízení kontaktního místa veřejné správy, tak musí být nejdříve uveřejněny ve Vyhlášce o kontaktních místech veřejné správy. Ta bude novelizovaná po skončení Výzvy. Po novelizaci vyhlášky budou obcím zaslány přihlašovací údaje pro administrátora. Na základě přihlašovacích údajů se administrátor přihlásí do Czech POINTu a dále vytvoří účty pro jednotlivé pracovníky, jejichž školení probíhá v Institutu pro místní správu v Benešově, školení je zdarma. (kráceno – zdroj: http://www.czechpoint.cz/web/?q=node/349)

 
 
Zodpovídá: Ing. Karel Žák
Vytvořeno / změněno: 8.6.2009 / 8.6.2009 | Zveřejnit do: 1.11.2012

Počet návštěv: 28414
 

Zobrazit vyhledávací formulář »


 
 
 



Kontaktní informace

 
Kontakt:
Kancelář Kraje Vysočina v Bruselu, 20/22, Rue du Commerce, 1000 Brusel Ixelles, Belgie, e-mail: info@vysocina.eu
 

Nacházíte se v módu "Bez grafiky", takže vidíte tuto stránku bez zdobné grafiky a pokročilého formátování. Pokud váš prohlížeč podporuje CSS2, můžete se přepnout do grafického módu.


 

Odběr novinek