Nacházíte se na archivních webových stránkách Kraje Vysočina. Jejich aktualizace byla ukončena k 31.12.2022. Nový web najdete zde.

 

Cesta: Titulní stránka > Dokumenty odborů > Odbor informatiky > Projekty > A2 formuláře


 

Hlavní nabídka

Přeskočit nabídku
 
 

projekt eCITIZEN II (Interreg IVC)

eCitizen - logo (header)
eCitizen II – Směrem k eGovernmentu zaměřenému na občany v evropských městech a regionech (Towards Citizen-centered eGovernment in European Cities and Regions)
 

 
 

logo

 

 

 

 

 

 

Název projektu: eCitizen II – Směrem k eGovernmentu zaměřeném na občany v evropských městech a regionech (Towards Citizen-centered eGovernment in European Cities and Regions)

Web projektu:  http://www.baltic.org/projects/ecitizen_ii

Projekt potrvá od ledna 2010 do konce r. 2012 a je spolufinancován z programu Interreg IVC.  

Partneři projektu:  

Baltic Instiitute of Finland (Finsko - vedoucí projektu)

Město Tampere (Finsko)

Město Tartu (Estonsko)

Město Odense (Dánsko)

Flevolandská provincie (Nizozemí)

Město Sheffield (UK)

Kraj Jihozápad (Irsko)

Měso Bologna (Itálie)

Společnost města Patras pro plánování a rozvoj (Řecko)

Kraj Vysočina (ČR)

Měso Miskolc (Maďarsko)

Asociace baskických obcí EUDEL (Španělsko)

Projekt navazuje na předchozí projekt Challenge of e-Citizen (Interreg IIIC), který podporoval meziregionální spolupráci v rozvoji eGovernmentu mezi 11 evropskými městy. Nové pokračování projektu eCitizen II pomůže  sdílení znalostí, šíření zkušeností, dobrých praxí a jejich přenosu do méně pokročilých měst a regionů napříč Evropou. Tato spolupráce je zaměřena na stimulaci nových přístupů ke spolupráci občanů a místních samospráv pomoci elektronických služeb. Do projektových aktivit budou zapojeni političtí představitelé a významní činitelé měst a regionů, občanské iniciativy a občané, kteří tak budou informováni o přínosech eGovernmentu a participace.

Očekávané výsledky projektu:

·         zvýšení transparentnosti, efektivity a účinku místních samospráv a zlepšení nabídky vysoce kvalitních elektronických veřejných služeb orientovaných na občana,

·         posílení informovanosti zástupců místních a regionálních samospráv a expertů pomocí sdílených a adoptovaných příkladů a zkušeností z praxe v rozdílných kontextech,

·         rozvoj eGovernmentu a využití dobrých praxí eParticipace v evropských městech a regionech

·         panevropský manuál nejlepších praxí v oblasti eParticipace.

 

Další informace:  Václav Jáchim, Martina Rojková, Irina Zálišová

 

 
 
Zodpovídá: Ing. Táňa Mrázková
Vytvořeno / změněno: 16.6.2010 / 16.6.2010

Počet návštěv: 14463
 

Zobrazit vyhledávací formulář »


 
 
 



Kontaktní informace

 
Kontakt:
Krajský úřad Kraje Vysočina, Žižkova 1882/57, 586 01 Jihlava, IČO: 70890749, posta@kr-vysocina.cz, tel.: 564 602 111, fax: 564 602 420, skype: kruvysocina, ID datové schránky: ksab3eu

Úřední hodiny:
pondělí a středa: 8.00–17.00, úterý, čtvrtek a pátek 8.00–13.00
, Facebook Kraj Vysočina na Facebooku
Pokladna, CzechPOINT:
pondělí a středa: 8.00–12.00, 13.00-17.00.
 

Nacházíte se v módu "Bez grafiky", takže vidíte tuto stránku bez zdobné grafiky a pokročilého formátování. Pokud váš prohlížeč podporuje CSS2, můžete se přepnout do grafického módu.


 

Odběr novinek