Nacházíte se na archivních webových stránkách Kraje Vysočina. Jejich aktualizace byla ukončena k 31.12.2022. Nový web najdete zde.
Cesta: Titulní stránka > Portál územního plánování a stavebního řádu KrÚ Kraje Vysočina > Oddělení stavebního řádu > Výkon státní správy v přenesené působnosti
Areál SK Jihlava hostil první ročník Her bez hranic s Domovem Jeřabina. Šlo o velkou premiéru veřejné akce, jejímž cílem bylo propojit světy lidí s postižením a lidí bez handicapu. Podařilo se to díky sportovnímu vyžití, do kterého se zapojilo celkem 10 týmů, které poskládaly jednotlivé organizace ze sociální oblasti. Sobotního programu se vedle hejtmana Kraje Vysočina Vítězslava Schreka, pod jehož záštitou se akce konala, zúčastnil také krajský radní pro sociální oblast Jan Tourek. „Přivítali jsme týmy, které vedle příspěvkových organizací Kraje Vysočina vypravily i další subjekty z regionu pečující o lidi s handicapem. Potěšující byla také účast veřejnosti,“ přibližuje ředitel Domova Jeřabina Pelhřimov Petr Krčál. Veřejnost díky tomu mohla sdílet zážitky s klienty s mentálním, kombinovaným či jiným zdravotním postižením a také se mohla zapojit do samotného sportování. Disciplíny probíhaly na jednotlivých stanovištích a vyzkoušet si bylo možné petangue, florbal, badminton či box. Součástí programu byly také sportovní exhibice v podání vrcholových sportovců, finále pak patřilo medailovému ceremoniálu a diskotéce. „S potěšením jsem předal medaile , ale ještě větší radost mi působil úsměv na tvářích všech zúčastněných. Propojovat tyto světy lidí s handicapem a běžné veřejnosti je skvělé. Boříme nejom hranice, ale i zažité mýty,“ pochválil zrealizovanou akci radní pro sociální oblast Jan Tourek.
Zobrazit vyhledávací formulář »
Nacházíte se v módu "Bez grafiky", takže vidíte tuto stránku bez zdobné grafiky a pokročilého formátování. Pokud váš prohlížeč podporuje CSS2, můžete se přepnout do grafického módu.
Krajský úřad Kraje Vysočina, Žižkova 1882/57, 586 01 Jihlava, 2002–2021 webmaster@kr-vysocina.cz
Prohlášení o přístupnosti Zpět do intranetu, Přihlásit se