Nacházíte se na archivních webových stránkách Kraje Vysočina. Jejich aktualizace byla ukončena k 31.12.2022. Nový web najdete zde.
Cesta: Titulní stránka > Servis pro novináře > Tiskové zprávy > 2016
Více jak čtvrtina vystavovatelů prezentovala své výrobky pod značkou kvality VYSOČINA regionální produkt. Regionální značení, připomínající zelenou kopcovitou krajinu Vysočiny, má za cíl zviditelnit místní originální výrobky a podpořit cestovní ruch. „Uděluje se přes dva roky. Zákazníci ho mohou najít například na výrobcích z brambor, na mléku a mléčných produktech, čokoládě, medu, žampionech, mouce a pekařských výrobcích,“ uvedl Martin Hyský, radní kraje Vysočina pro regionální rozvoj. Vedle certifikovaných výrobků byl mezi veřejností obrovský zájem o ručně tlučené máslo, originální bižuterii, košíkářské zboží a hračky ze dřeva. „Veřejnost svým zájmem dala jasně najevo, že takto pojatá akce má budoucnost. Pokud bude minimálně stejný zájem i ze strany producentů, má Vysočina zaděláno na další vyhledávaný veletrh,“ nechal se slyšet hejtman kraje Vysočina Jiří Běhounek.
Během veletrhu byl pro veřejnost připraven také doprovodný program, jehož zpestřením byla zkouška dojení na dojícím trenažéru a soutěže pro děti. Dojení si vyzkoušelo mnoho účastníků veletrhu včetně členů Rady kraje Vysočina.
Veletrh produktů typických pro kraj Vysočina byl realizovaný v rámci projektu „Vysočina 21“ podpořeného z revolvingového fondu MŽP. Partnery této akce byly Ekologická agentura Zera, Agrovenkov, Hospodářská komora a Český rozhlas Region, který na veletrhu prezentoval akci s názvem „Najdi si svého farmáře“.
Zobrazit vyhledávací formulář »
Nacházíte se v módu "Bez grafiky", takže vidíte tuto stránku bez zdobné grafiky a pokročilého formátování. Pokud váš prohlížeč podporuje CSS2, můžete se přepnout do grafického módu.
Krajský úřad Kraje Vysočina, Žižkova 1882/57, 586 01 Jihlava, 2002–2021 webmaster@kr-vysocina.cz
Prohlášení o přístupnosti Přihlásit se